petek, 14. avgust 2020

[ITA-FS[ ETR400 (Frecciarossa 1000) naročilo za še 14 enot za Trenitalia

 10. avgusta 2020 sta Hitachi Rail in Bombardier Transportation objavila pogodbo s Trenitalijo za dobavo 23 hitrih vlakov razreda ETR 400 za ILSA (Intermodalidad de Levante SA). Pogodba je bila podpisana 6. avgusta in je vredna 797 milijonov EUR, od tega je 319 milijonov EUR del Bombardierja.


Vlaki, skladni s TSI, s platforme V300ZEFIRO bodo podobni tistim, ki jih upravlja Trenitalia od leta 2015 in so označeni z ETR 1000 ali Frecciarossa 1000. To je nadaljnje naročilo za še 14 enot za Trenitalia, ki so jih podelili junija 2019 .

Nove vlake ILSA bodo v Italiji zasnovali in zgradili Hitachi Rail in Bombardier. Vsaka osem-avtomobilska enota 360 km / h bo dolga približno 200 m, z zmogljivostjo za približno 460 sedečih potnikov. Tam bo tudi območje bistroja. Konzorcij smo povprašali za natančne roke dobave vlakov in če bo Bombardier / Hitachi zagotovila njihovo vzdrževanje. Čakamo na odgovor.

ILSA je upravljavca infrastrukture Adif izbrala za prvega zasebnega operaterja, ki je dobil dostop do španskega železniškega trga za dolge razdalje. Od leta 2022 ILSA načrtuje izvajanje hitrih storitev na progah Madrid - Barcelona, ​​Madrid - Valencia / Alicante in Madrid - Sevilja / Malaga.

ILSA je bila sprva podrejena družba Air Nostrum. Septembra 2018 je prejel odobritev za svoj hitri hitri potniški promet v Španiji. Evropska komisija je 26. februarja 2020 sporočila, da se je v skladu s členom 6 (1) (b) Uredbe o združitvah EU odločila za odobritev nakupa Intermodalidad de Levante s strani Operadorja Ferroviario de Levante in Trenitalia.