Kot je bilo že najavljeno, so prve Griffinove lokomotive začele normalno obratovati z vagoni PKP Intercity od 15. marca.
UTK je v drugi polovici februarja odobrila UTK. V začetku marca je PKP Intercity izvedla postopek sprejemanja in usposabljanja strojevodij. Najnovejše električne lokomotive, proizvedene na Poljskem, naj bi bile po zadnji deklaraciji prevoznika začetek obratovanja sredi marca. To se je tudi zgodilo in potniški vlaki podjetja vozijo s hitrostjo do 160 km / h (več o električnih lokomotivah si lahko preberete tukaj) .
- Kot je bilo napovedano, je PKP Intercity lansirala prvih 8 lokomotiv Griffin EU160, ki jih je prej prevzela družba. Druga vozila bomo zaporedno zbirali skupaj z dostavo s strani proizvajalca - potrdila je tiskovna ekipa PKP Intercity. Upravljavec je od proizvajalca Nowy Sącz naročil 30 električnih lokomotiv: 20 kot del osnovnega naročila in 10 kot možnost.
To nedvomno zelo pomembno informacijo je informativno "zajelo" dejstvo, da je prekinilo rekordno število skoraj polovice vlakov državnega podjetja v povezavi z epidemijo grožnje na Poljskem.
- Kot je bilo napovedano, je PKP Intercity lansirala prvih 8 lokomotiv Griffin EU160, ki jih je prej prevzela družba. Druga vozila bomo zaporedno zbirali skupaj z dostavo s strani proizvajalca - potrdila je tiskovna ekipa PKP Intercity. Upravljavec je od proizvajalca Nowy Sącz naročil 30 električnih lokomotiv: 20 kot del osnovnega naročila in 10 kot možnost.
To nedvomno zelo pomembno informacijo je informativno "zajelo" dejstvo, da je prekinilo rekordno število skoraj polovice vlakov državnega podjetja v povezavi z epidemijo grožnje na Poljskem.