AVSTRIJA: ÖBB je v nočnih vlakih, ki so vgrajeni v Siemensu, izdelali nočne vlake, ki bodo začeli obratovati od leta 2022, razkrili notranje oblikovanje spalnih in kasetnih vozil.
Notranja namestitev je bila razvita s povratnimi informacijami kupcev po javnem posvetovanju z uporabo predalčkov v Wien Hbf leta 2016 in je namenjena "združevanju okolju prijaznih potovanj s prijetnim vzdušjem in pridihom futurističnega oblikovanja" v "brezčasju, šiku in potrebam" "usmerjena" konfiguracija, je pojasnil operater.
Glede na operacijski model Nightjet, ki se razdeli in združi, da bi kar najbolj izkoristili število ciljnih destinacij, bodo klimatizirani vlaki oblikovani iz sedmih avtomobilov. Vsak od njih bo sestavljen iz dveh sedežev, treh kavč in dveh spalnih avtomobilov. Vsa vozila bodo opremljena z brezplačnim vgrajenim brezžičnim internetom, ki je bil prej na voljo samo v med mestnih vlakovnih dirkališčih ÖBB Railjet. Vsa notranja razsvetljava bo LED.
Paleta nastanitve
Različne vrste spalnik bo na voljo za potrebe različnih uporabnika groups.Adopting pristop trialled neuspešno v sredini 20 th stoletja, ÖBB načrte za stožčasti postelj v vseh kategorijah, ki zagotavlja večjo širino na koncu glave in sprostitev prostora za več kroženja prostora ob vznožju. Vsi predelki bodo opremljeni z vtičnico za polnjenje in brezžičnim polnjenjem, skupaj z žepkom revije za shranjevanje osebnih stvari.
Največja novost bo ponudba tako imenovanih MiniSuites v kavč avtomobilih, pa tudi klasični predelki, namenjeni družinski in skupinski uporabi. Ti apartmaji naj bi zadostili naraščajočemu povpraševanju po večji zasebnosti med samostojnimi popotniki, saj so „spalne kapsule“, ki jih je mogoče zakleniti, zložene v pare na vsaki strani skupne dostopne lestve. Drsna vrata v predelni steni za lestvijo se lahko odprejo, da na enem nivoju povežete par kapsul na enem nivoju. V predelu, ki meji na predel, bo na voljo ločen prtljažnik za vsako kapsulo.
Vsaka kapsula bo imela na stranski steni zložljivo mizo, skupaj z integriranim ogledalom in bralno svetilko ter dodatki za polnjenje in žepom za shranjevanje ter kavelj za plašč. Rolo senčilo bo zagotovilo zasebnost ponoči.
Spalni prostor s štirimi ležišči je namenjen predvsem družinam in majhnim skupinam, ki zagotavljajo fiksne postelje na obeh nivojih in funkcionalno notranjost. Tako kot pri luksuznih predalih je tudi pod spodnjimi ležišči predviden prostor za prtljago, izvlečna miza pa omogoča prostor za otroško posteljico, če je potrebno. V tem primeru je lestev odstranljiva, da bi zagotovila več prostora med dnevno uporabo.
Na vrhu ponudbe so spalnice z dvema ležiščema z lastno straniščem in tuš kabino. Te so zasnovane tako, da nudijo udoben bivalni prostor čez dan, pri čemer so fiksne postelje opremljene z ločenim sedežnim klopom in zložljivo mizo. Pod spodnjim ležiščem bo zagotovljen velik prostor za prtljago. Fiksna lestev vodi do zgornjega ležišča, ki bo imel vgrajeno zaščito pred padcem v pravem lesenem zaključku.
Okvirna pogodba
Trinajst sedmih avtomobilov Nightjet grablje je dobavljenih v okviru okvirnega sporazuma med ÖBB in Siemens Mobility, podpisanega 17. avgusta 2018, v višini 1,5 milijarde evrov, ki predvideva dobavo do 700 trenerjev v petih letih. Prvotno trdno naročilo je bilo osem avtomobilov z dnevnimi zalogami z devetimi avtomobili, da bi zamenjali vozila EuroCity, ki jih od leta 2021 na novih poti proti Italiji ni mogoče uporabiti. Proizvodnja nove zaloge se je začela v obratu v Siemensu v Wienu aprila 2019, predvidoma pa bo v promet vseh 21 vlakov do sredine leta 2023.