Združeno kraljestvo: družbe in dobavitelji iz Združenega kraljestva morajo izpolnjevati zakonske zahteve, namenjene spodbujanju skupnih varnostnih in tehničnih načel na vseh železnicah Evropske unije, ne glede na to, ali se dogovori o pričakovanem odstopu od EU iz EU, je povedal odbor za varnost in standarde železnice 4. oktobra.
Zahteve v zakonodaji EU, na primer v zvezi s tehničnimi specifikacijami za interoperabilnost, se še vedno uporabljajo v prehodnem obdobju, če se doseže dogovor. V okviru scenarija brez rešitve Brexit bi se TSI prilagodili delovanju v Združenem kraljestvu kot domači zakonodaji, ki jo je državni sekretar za promet objavil kot obvestilo o nacionalnih tehničnih specifikacijah.
RSSB menijo, da morajo upravljavci infrastrukture, prevozniki potnikov in tovora, najemniki voznih sredstev in dobavitelji načrtovati nadaljnjo uporabo ustreznih medpanožnih standardov, vključno s standardi Skupine železniških podjetij, standardi železniške industrije in pravilnikom.
"V preteklem letu smo zelo tesno sodelovali z Oddelkom za promet, da bi zagotovili, da so zahteve, ki izhajajo iz okvira EU, zakonsko primerne za namene uporabe v Združenem kraljestvu z izvedljivimi rešitvami, tudi v primeru, je dejal vodja standardov RSSB Tom Lee 4. oktobra. "Želimo zagotoviti, da bo en dan post-Brexit, okvir za standarde Združenega kraljestva, ustrezno usklajen z EU za takojšnjo kontinuiteto in je pravno trdna, hkrati pa predvideva možne prihodnje razhajanja, če koristno. "
RSSB je dejal, da pričakuje, da bo predlagana "pragmatična rešitev" za priznavanje certifikata v EU, zlasti v primerih, ko ostajajo standardi Združenega kraljestva in EU usklajeni; vendar je EU do zdaj izjavila, da to ne bi bilo vzajemno.
RSSB poudarja, da je dolgoročni trend usmerjen v večjo standardizacijo izdelkov in storitev, zahteve za železnice pa so na splošno postavljene na evropski in vedno bolj globalni ravni, kar verjetno ne bo spremenilo podjetje Brexit.