NEMČIJA: Stadler je uradno predstavil prototip Flirt Akku, različico svoje Flirt družine električnih več enot, ki je opremljen z baterijo, ki omogoča delovanje na neelektrirani ali delno elektrificiranih poteh.
Enota je bila uradno predstavljena 25. oktobra, ko je gostovala med tovarno Stadler Pankow v Berlinu in Schildow v Brandenburgu brez zunanjega napajanja. Odobritev je že bila pridobljena za obratovanje potnikov, Stadler pa pričakuje, da se bo od leta 2019 naprej uporabljal v uporabi na izbranih progah.
Prototip je razvil lastno podjetje Stadler, ki ga je financiralo Zvezno ministrstvo za gospodarstvo in energijo v višini 2 milijonov EUR.
Vlečna oprema in najpomembnejši mehanski sestavni deli so enaki, kot se uporabljajo pri običajnih EMU-jih Flirt, vendar je pogon obnovljen in baterija je nameščena. "Ta koncept nam je omogočil, da bistveno zmanjšamo čas razvoja in odobritve ter zagotovimo visoko raven zanesljivosti," je povedal Steffen Obst, vodja prodaje pri Stadler Germany, in dodal, da upa, da bo Flirt Akku lahko pomagal zmanjšati ali odpraviti emisije in spodbuditi več ljudi, da potujejo z vlakom.
Enota ima maksimalno hitrost 140 km / h in razpon 80 km v načinu akumulatorja. Akumulator se lahko polni od električnega napajanja, od fiksnega priklopa na obrežje pri terminih in od regenerirane energije zavor. Enota za tri avtomobile ima 154 sedežev in kapaciteto 310 potnikov ter je mirnejša od primerljivega dizelskega vozila.
Dizajn je pripravljen za proizvodnjo, Stadler pa ocenjuje, da se Flirt Akku enote lahko uporabljajo za obratovanje 80% neelektričnih poti v Nemčiji. Prav tako vidi možnosti za flirt Akku v Avstriji, Združenem kraljestvu, na Nizozemskem, v Italiji in drugih državah z znatno količino neelektričnih poti.