PKP Cargo je kupil tri lokomotive Dragon 2. Pogodba v tem primeru je bila podpisana v Nowy Sącz, na sedežu družbe Newag.
Vrednost lokomotiv je skoraj 44 milijonov PLN, 970 tisoč. neto in z deli in komponentami za hitra popravila v nujnih primerih - približno 45,3 milijona PLN neto. Vozila so že proizvedena in čakajo na odobritev za uporabo s popolnim soglasjem Urada za železniški promet, ki bo potekala najkasneje do konca leta. Dva vozila bodo barvana v barvah PKP CARGO, ena lokomotiva pa bo ob 100. obletnici Poljske pridobila belo in rdečo maturo, ki bo ponovno osvojila svojo neodvisnost.
Izdelki poljske tehnološke misli
Minister za infrastrukturo Andrzej Adamczyk, ki je sodeloval pri slovesnosti pri podpisu pogodbe, je dejal, da uživa dobro sodelovanje med dvema poljskima družbama: železniškim prevoznikom in proizvajalcem železniškega voznega parka. - To je poljska tehnična misel, poljski inženirji izvajajo projekte najvišje kakovosti sveta - je dejal minister Adamczyk. Dodal je, da je poljski železniški vozni park opremljen z poljskimi nadzornimi in električnimi napravami, da je visoka raven proizvodnje železniških vozil na Poljskem napovedala, da se bo ta industrija razvila v smeri inovacij.
Czesław Warsewicz, predsednik PKP Cargo, je poudaril, da je vlaganje v vozni park zelo pomemben element krepitve moči celotne skupine PKP Cargo.
- Okrepili smo se kot vodilni na trgu železniškega tovornega prometa. V avgustu in septembru smo zabeležili povečanje teže prevažanih tovorov, medtem ko se je celotni trg zmanjšal. To kaže, da je strategija za povečanje konkurenčnosti PKP CARGO, raven storitev in izvajanje inovativnih rešitev v železniškem prometu učinkovita. Zato bo naša odločitev za nakup lokomotiv Dragon 2 izboljšala kakovost naše ponudbe, izboljšala konkurenčnost in povečala prometni potencial - poudaril je predsednik Czesław Warsewicz.
Lokomotiva za težka dela
Zbigniew Konieczek, vodja Newaga, je opozoril na prefinjeno naravo podpisane pogodbe. - Po več kot 30 letih je to prva poljska šestosna lokomotiva, ki jo kupi prevoznik PKP Cargo. Zelo sem ponosen, da bodo lokomotive Zmaj 2 1,2,3 odšle v PKP Cargo - je dejal Zbigniew Konieczek.
Lokomotiva Dragon 2 je edino šestosno električno vozilo s homologacijo za delovanje na Poljskem. Dragon 2 je popolnoma skladen s TSI (Tehnične specifikacije za interoperabilnost), ima tudi tovarniško nameščen varnostni sistem ETCS ravni 2. V PKP Cargoju je prejel oznako ET25.
Lokomotiva ima odlične parametre vleke za vožnjo težkih tovornih vlakov. Največji vlečni napor ob zagonu, ki znaša 410 kN, vam omogoča, da upravljate skladišča s skupno težo več kot 4.000. ton.
Dragon 2 je bil zasnovan v modularnem sistemu. Lokomotiva je opremljena z dostopnim modulom - 520 kW motorjem z notranjim izgorevanjem, kar omogoča krajše vožnje na neelektričnih progah in na stranskih tirih. Lokomotiva naj bi bila cenejša za uporabo kot starejše lokomotive. To vključuje saj ima lokomotiva vgrajene pretvornike silicijevega karbida (SiC), ki zagotavljajo nemoteno delovanje pri visokih temperaturah, zmanjša raven hrupa in zmanjša izgubo energije za 50%. in zmanjšanje velikosti in teže naprav za 60 odstotkov.
Kupili bodo nova vozila
PKP Cargo načrtuje nakup več lokomotiv. Oktobra je bila objavljena objava o priznanju trga za nakup novih štirih ali šestosnih lokomotiv. Tržne raziskave se nanašajo na enojna, dvojna in večsistemska vozila, z moduli dostopa in brez njih.
- Analiza predlogov proizvajalcev nam bo pokazala, kakšne vrste vozil, katere tehnične in vlečne zmogljivosti bomo lahko kupili, kar nam bo omogočilo boljšo pripravo ponudb v prihodnosti - je dejal Krzysztof Losz, predstavnik prevoznika.
Zbigniew Konieczek, vodja Newaga, je opozoril na prefinjeno naravo podpisane pogodbe. - Po več kot 30 letih je to prva poljska šestosna lokomotiva, ki jo kupi prevoznik PKP Cargo. Zelo sem ponosen, da bodo lokomotive Zmaj 2 1,2,3 odšle v PKP Cargo - je dejal Zbigniew Konieczek.
Lokomotiva Dragon 2 je edino šestosno električno vozilo s homologacijo za delovanje na Poljskem. Dragon 2 je popolnoma skladen s TSI (Tehnične specifikacije za interoperabilnost), ima tudi tovarniško nameščen varnostni sistem ETCS ravni 2. V PKP Cargoju je prejel oznako ET25.
Lokomotiva ima odlične parametre vleke za vožnjo težkih tovornih vlakov. Največji vlečni napor ob zagonu, ki znaša 410 kN, vam omogoča, da upravljate skladišča s skupno težo več kot 4.000. ton.
Dragon 2 je bil zasnovan v modularnem sistemu. Lokomotiva je opremljena z dostopnim modulom - 520 kW motorjem z notranjim izgorevanjem, kar omogoča krajše vožnje na neelektričnih progah in na stranskih tirih. Lokomotiva naj bi bila cenejša za uporabo kot starejše lokomotive. To vključuje saj ima lokomotiva vgrajene pretvornike silicijevega karbida (SiC), ki zagotavljajo nemoteno delovanje pri visokih temperaturah, zmanjša raven hrupa in zmanjša izgubo energije za 50%. in zmanjšanje velikosti in teže naprav za 60 odstotkov.
Kupili bodo nova vozila
PKP Cargo načrtuje nakup več lokomotiv. Oktobra je bila objavljena objava o priznanju trga za nakup novih štirih ali šestosnih lokomotiv. Tržne raziskave se nanašajo na enojna, dvojna in večsistemska vozila, z moduli dostopa in brez njih.
- Analiza predlogov proizvajalcev nam bo pokazala, kakšne vrste vozil, katere tehnične in vlečne zmogljivosti bomo lahko kupili, kar nam bo omogočilo boljšo pripravo ponudb v prihodnosti - je dejal Krzysztof Losz, predstavnik prevoznika.
Newag že posodablja PKP Cargo SM48
Pogodba za nakup treh Dragons ni edini primer poslovnega sodelovanja med PKP Cargo in Newagu.
- V maju smo podpisali pogodbo za modernizacijo 60 lokomotiv SM48 s spremembo serije ST48, v vrednosti 388 milijonov zł net. Prvi izvodi obnovljene lokomotive so že opravili s Newag, druga bo postopoma okrepila park vlak
Pogodba za nakup treh Dragons ni edini primer poslovnega sodelovanja med PKP Cargo in Newagu.
- V maju smo podpisali pogodbo za modernizacijo 60 lokomotiv SM48 s spremembo serije ST48, v vrednosti 388 milijonov zł net. Prvi izvodi obnovljene lokomotive so že opravili s Newag, druga bo postopoma okrepila park vlak