FRANCIJA: Bombardier Transportation je začel dinamično testiranje prve Omneo Premium med-mestne različice dvonivojske regionalne vlakovne mreže Omneo.
SNCF je naročil 585 milijonov evrov za 40 električnih večnamenskih naprav Omneo Premium novembra 2016, ki delujejo v imenu regije Normandie, kot del sporazuma o prenosu odgovornosti za konvencionalne storitve za dolge razdalje od centralne vlade od držav članic do konvencionalnega prevoza na vlakih Trains d'Equilibre du Territoire od leta 2020 .
Od konca leta 2019 naj bi EMU vstopili na progi Pariz - Rouen - Le Havre in Pariz - Caen - Cherbourg.
Omneo Premium ima največjo hitrost 200 km / h, s širšimi sedeži kot regionalna različica, ki jo je SNCF imenoval Regio2N. Enote Omnio Premium za Normandie bodo dolge 135 m, s 470 sedeži, ki bodo povečale kapaciteto 20%, opremljene bodo s potniškim wi-fi, USB in standardnimi električnimi točkami.
Za pridobitev homologacije bodo uporabljeni trije vlaki. Prvi je zapustil tovarno Bombardier Trasportation v Crespinu konec avgusta za dinamične preizkuse med Caenom in Cherbourgom, ki naj bi se nadaljevali do novembra. Preizkusi bodo vključevali teste zaviranja, medtem ko so prazni, delno obremenjeni in polno obremenjeni, s sesalno snovjo, ki se nanese na tirnico, da simulira pogoje s poslabšano adhezijo.
Drugi vlak bo potekal na testnem vezju Velim v Češki republiki, tretji sklop pa bo uporabljen za testiranje sistemov na vozilu in večkratnega obratovanja.