CRRC: Proizvajalec kitajskega voznega parka CRRC bo na InnoTrans 2018 razstavljal dva vozila na zunanjem zaslonu.
CRRC Zhuzhou prinaša hibridno premikalno lokomotivo, ki je bila razvita za Deutsche Bahn, ki je v začetku tega leta naročila štiri od teh vozil. Tovorne enote AZLok, skladne z TSI z močjo 750 kW, bodo lahko delovale z uporabo dizelskih, električnih ali električnih tokov na električni pogon.
Drugo vozilo bo Cetrovo metro avto. Naslednja generacija metro vozil CRRC bo imela karoserijo ogljikovih vlaken, kar pomeni 13-odstotno zmanjšanje teže v primerjavi s klasičnimi vozili za metro. Cetrovo je opremljeno s trajnimi magnetnimi sinhronimi motorji, pretvorniki silicijevega karbida in akumulatorji v sili v razponu 15 km.
V prostoru za potnike bodo na voljo klimatska naprava in osvetlitev, ki se samodejno prilagajajo glede na zunanje pogoje. Okna na dotik bodo potnikom omogočala dostop do vsebine zabavne vsebine, vključno z videoposnetki.
Inteligentni inšpekcijski in vzdrževalni robot bo na stojnici družbe, obiskovalci pa bodo lahko tudi seznanjeni z zbiranjem in analizo podatkov CRRC v realnem času za pogojno vzdrževanje železniškega voznega parka.
CRRC bo predstavil tudi modele EMU za visoke hitrosti. Vozilo temelji na obstoječih modelih proizvajalca EMU in bi delovalo s hitrostjo 250 km / h in več.