petek, 04. maj 2018

[ UK- Privat ] Veliki severni razred 717 EMU

Združeno kraljestvo: Siemens je predstavil razred 717 Desiro City električnih več enot, ki ga gradi za železniško postajo Govia Thameslink.

V zgradbi Siemens v Krefeldu v Nemčiji naj bi 25 enot za šest avtomobilov začela obratovati od septembra na velikih severnih potovalnih službah GTR iz Welwyn Garden City, Hertforda in Stevenageja do postaje londonske Moorgate. Vse enote naj bi delovale do januarja 2019.
Dvosistemski sistem 750 V DC tretje tirnice / 25 kV 50 Hz nad vozilom razreda 717 EMU bo nadomestil 44 enot treh razredov razreda 313 iz leta 1976-77. Vodenje po progi se je v zadnjih 14 letih podvojilo, nove enote pa imajo polno širino medprostorskih prehodov za povečanje zmogljivosti in 2 + 2 sedežev s širokimi prehodi in širokimi vrati za hitro vkrcanje in iztekanje. Skupna zmogljivost znaša 943 potnikov na enoto, s 362 sedežev, vključno s 64 prednostnimi in 15 sedeži za odlaganje; ni tabele naslonjala za sedeže. Obstajata dve prostori za invalidski voziček.
EMU so opremljeni s klimatsko napravo Liebherr, informacijskimi sistemi v realnem času in električnimi točkami, na voljo pa bodo tudi wi-fi, čeprav z omejenim obsegom v tunelih Moorgate. Obstajajo določbe za ETCS, čeprav je GTR dejal, da so "časovne okvire zdaj nejasne", da bi se to lahko zgodilo na poti. Pričakuje se, da bo ETCS izboljšal zanesljivost, tako da bo omogočal odstranitev mehanskih potegalk in starejše opreme ob progi.
Razred 717 je podoben Siemensu razreda 700, ki ga je odredil oddelek za promet za storitve GTR za daljinsko razdaljo Thameslink. Razlike vključujejo končna vrata kabine z razširitvami lestve za nujno evakuacijo v enodrebrnih predorih na progi Moorgate; to zahteva, da je vozniški sedež na levi strani kabine, ne pa osrednjega, in da se lahko nekateri instrumenti pomaknejo navznoter. Namesto prtljažnega prostora je na mestu vratu dodaten prioritetni sedež na vrata, ena vtičnica za vsak sedež v primerjavi z nobenim od razreda 700, brez prvega razreda ali stranišča in popravljena programska oprema.
"Načrtovali in zgradili smo vlake z enim ciljem - preusmeriti potovanja v London in iz nje, tako da zagotavljamo, da so storitve zanesljive in ponudijo čim več prostora", je dejal Richard Carrington, direktor projektov železniškega voznega parka v Siemensu 2. maj.
GTR je podjetje Siemens izbral za oskrbo ladje v decembru 2015. Operater je organiziral ločen natečaj za financiranje naročila, dogovor pa je sklenil z mešanim podjetjem Rock Rail Moorgate in Aberdeen Standard Investments, ki je potekal februarja 2016 Po navedbah Siemensa je to prvič, da se financiranje tirnih vozil Združenega kraljestva zagotavlja z dolgoročno naložbo pokojninskih in zavarovalnic.