Srbija Kargo je uspešno končala pogajanja za nakup osem Vectron lokomotiv iz Siemensa. Podjetje se je odločilo za varianto MS locomotive, ki bo omogočila čezmejno delovanje.
V nedavnem intervjuju za srbski tisk je generalni direktor Srbija Kargo Dušan Garibović dejal, da je srbski nacionalni tovorni operater zaključil pogajalsko fazo za nakup osem večsistemskih Vectrons od Siemensa. Naročilo bo financirala Evropska banka za obnovo in razvoj (EBRD) in se nanaša na ponudbo iz leta 2010. Nove lokomotive bodo pripravljene za uporabo v Srbiji, na Hrvaškem, na Madžarskem, v Avstriji in v Nemčiji.
V zadnjih 6 mesecih je nacionalni tovorni prevoznik stalno prizadeval za optimizacijo in reforme. V aprilu je družba objavila razpis za popravilo 31 električnih lokomotiv, serija 461, ki jo bo EBRD ponovno financirala. Operater načrtuje tudi remont 1100 tovornih vagonov, vendar tokrat z lastnim financiranjem.
Ker smo dobro seznanjeni s privlačnim rdečim ž ŽS serijo 444/461, smo se odločili deliti vtis o tem, kaj bi lahkoizgledali srbski Vectrons (fictional class 445) .