Izbrano podjetje je Stadler
Vrednost ponudbe, ki je bila izbrana in sedaj tudi potrjena s strani nadzornea sveta SŽ je 169 mio € (brez DDV). Slovenske železnice bodo tako dobile 10 dvonadstropnih vlakov, 10 enonadstropnih ter 5 dizelskih vlakov. Če bo šlo vse po planu naj bi prve vlake moral Stadler začeli dobivati v začetku leta 2019. Kot še sledi iz poročila Slovenskih železnic, naj bi do leta 2023 nameravali prepeljati kar 20 mio potnikov letno, kar je je 6 milijonov več kot leta 2017.
Vrednost ponudbe, ki je bila izbrana in sedaj tudi potrjena s strani nadzornea sveta SŽ je 169 mio € (brez DDV). Slovenske železnice bodo tako dobile 10 dvonadstropnih vlakov, 10 enonadstropnih ter 5 dizelskih vlakov. Če bo šlo vse po planu naj bi prve vlake moral Stadler začeli dobivati v začetku leta 2019. Kot še sledi iz poročila Slovenskih železnic, naj bi do leta 2023 nameravali prepeljati kar 20 mio potnikov letno, kar je je 6 milijonov več kot leta 2017.
Točne podrobnosti naročila še niso znana, Glede elktričnih vlakov pravzaprav ni kaj dosti izbire in so skoraj zagotovo izbrali dvonadstropni KISS160 ter enonadstropni FLIRT160. Glede dizelskih pa je bila zahteva v razpisu dizel električni ali dizel hidravlični vlak. Pri teh petih dizelskih vlakih je bilo na začetku nekaj govora tudi o bimodalnih, a naj bi bila ta možnost na koncu opuščena. Na podrobnosti bo tako potrebno še malo počakati.