Skupina Rail Cargo že poteka med Kitajsko in Evropo s tremi rednimi povezavami vlakov. Z neposrednim tovornim vlakom iz Kitajske na Dunaj, RCG hitro napreduje pri razvoju drugega prometa v Kitajski. Poleg povezav Čangsha-Budimpešta in Chongqing-Duisburg z enim povratnim letom na teden vsak, kot tudi Taiyuan-Lugo / Italija z ad-hoc vlaki, RCG zdaj pospešuje širitev svojega visokofrekvenčnega intermodalnega omrežja izven evropskih meja prva neposredna povezava med kitajsko metropolo Čengdu in Dunaj.
Čengdu- Dunaj
Prvo potovanje 41-kontejnerskega tovornega vlaka se začne 12. aprila od Chengdu, glavnega mesta kitajske province Sichuan. Naslednjih 9.800 kilometrov bo na Kitajskem, v Kazahstanu, Rusiji, Ukrajini, na Slovaškem in v Avstriji približno 600 metrov dolg kontejnerskih vlaken. Na pretovarjalnem terminalu na ukrajinsko-slovaški meji poteka sprememba od širokega merila do standardnega merila. Konkontinentalni kontejnerski vlak bo končno dosegel svoj cilj na recepciji, tovornem središču Dunaja na jugu. Od tam se blago prevaža do končnega cilja. Vlak deluje v imenu železniške skupine Chengdu, CMA CGM in DHL China ter med drugim opravlja elektronske komponente, svetlobne materiale in gospodinjske izdelke.
RCG je skupaj s kitajsko partnersko družbo Chengdu International Rail Port Group realiziral prvi neposredni tovorni vlak od Kitajske do Dunaja, ki se je slovesno začel z železniške postaje Qingbaijang v Chengdu. Vabilo sta sprejela tako zveznega predsednika Van der Bellena kot predstavnike ministrstev in gospodarskih zbornic ter generalnega direktorja ÖBB Andreasa Matthäja in dveh članov odbora skupine Cargo Cargo Thomas Kargl in Erika Regterja. "Ker se že ukvarjamo z rednim prevozom od vrat do vrat med Evropo in Azijo, želimo vzpostaviti neposredno povezavo s Kitajske na Dunaj v prihodnosti, kar bo odločilno prispevalo k pospeševanju povezovanja trgovskih poti med sosednjima celinama "pravi direktor Andreas Matthä.
Od srca Kitajske do zvezne prestolnice
Železniška povezava med Dunaj in mestom Chengdu, ki leži skoraj v središču Kitajske, je poseben poudarek RCG, saj ima metropola največje železniško vozlišče na Kitajskem. Od tod odpotuje večina vlakov v Evropo. Chengdu, na kitajski svileni cesti in hkrati na gospodarskem pasu reke Jangce, je bistveni del prostotrgovinskega območja Kitajske in si prizadeva razširiti svoj položaj kot industrijski center in središče za mednarodno trgovino in logistiko. Prometni center Chengdu Railway Container Center trenutno znaša okrog 2,8 milijona TEU (enakovredne enote z enim dvajsetimi stopali). Približno 14 milijonov prebivalcev se pričakuje, da bo glavnino kitajske pokrajine Sichuan postala pomembnejša v prihodnjih letih,
Poleg tega se celotna regija Sichuan doživlja stabilna gospodarska rast: v primerjavi z letom 2016 se je Sichuanov bruto domači proizvod in njegova industrijska proizvodnja leta 2017 povečala za več kot 8%. Sichuan je vodilna v proizvodnji televizorjev, jekla, cementa, kemična vlakna, vino, kitajska medicina, proizvodnja zemeljskega plina in proizvodnja električne energije. Konec leta 2017 je bilo v Sichuanu zastopanih 235 tujih podjetij Fortune 500, med njimi Intel, Sony, UPS in Sanyo.