Zaskrbljenost pri financiranju je sprožila dvom o projektu "enkrat v stoletju" za izgradnjo železniške povezave od Estonije do Poljske, lahko razkrije Euronews.
Bruselj je že prejela 765 milijonov EUR za shemo Rail Baltica, ki načrtuje hitro povezavo med Varšavo in Talinom.
Toda direktor projekta v višini 5,8 milijarde evrov je priznal, da ni nobenih zagotovil za prihodnje evropsko financiranje.
Baiba Rubesa je Euronewsu povedala, da se je z Brexitom na obzorju Evropska unija preselila v novo obdobje financiranja.
"Ob predpostavki, da se bo Brexit dogajal, mislim, da so vse stave za EU kot običajne, zato se trudimo, da bomo lahko ohranili naš prednostni status projekta.
"Trije baltske države - Estonija, Latvija in Litva - same same ne morejo privoščiti takšnega.
"Obstaja velika verjetnost nadaljnjega financiranja, ker je to prednostni projekt, ker je vzpostavila eno od zadnjih manjkajočih povezav v Evropi.
"Toda potem so vprašanja: kakšna je intenzivnost financiranja in koliko časa bo prišlo?"
Pripombe Rubesa so prišli po tem forumu, ki je združil politike, poslovneže in druge ljudi, povezane s projektom.
Shema, ki bi se lahko razširila na Helsinki skozi predor pod Finskim zalivom, je trenutno v fazi projektiranja.
Gradnja, je dejal Rubesa, naj bi se začela leta 2020.
870-kilometrsko elektrificirano pot bo potekala od Tvilnega pristanišča v Parnu, Rigi, Panevėžysu, Kaunasu, Bialystoku in Varšavi, za povezave na Nemčijo in drugod. Obstajajo tudi podružnice na letališče Riga in Vilnius.
Potniški vlaki bodo potekali do 240 km / h.
Rubesa je dejal, da bo zmanjšala emisije CO2 s prevažanjem tovora s ceste na železnico; odpreti notranji trg EU podjetjem v baltskih državah in zmanjšati čas potovanja v regiji.
"To bo ljudi povezovalo," je še dodala. "Talin do Rige je štiri ure vožnje, manj kot dve uri z vlakom.
"Ni dvoma, da bo visoka povezljivost in manj časa preživel potovanje.
"Znano je kot projekt stoletja, to je najpomembnejši projekt od [baltskih držav] neodvisnosti, bo to velika izmenjevalna igra v regiji in na to vključim Finsko.
"Vzhodni del Poljske, sem prepričan, bo tudi doživel popolnoma novo dejavnost, ki se ni uresničila."
Rubesa je dejal, da so drugi izzivi, ki jih je treba upoštevati, vključevali usklajevanje in sodelovanje med baltskimi državami pri projektih in okoljskih vprašanjih, kot je npr. Ustvarjanje prehodov za živali v Estoniji.
Imela je tudi notranje težave. Estonski in litovski delničarji družbe RB Rail, družba za projekt, so v letošnjem letu izrazila pomanjkanje zaupanja v svoje vodstvo.
Rubesa, ko so ga vprašali, kakšne so skrbi delničarjev, ni komentiral.
"Imeli smo dialog o tem in očitno sem še vedno v mojem položaju," je dejala. "Nadaljujemo s projektom naprej."