Hitachi Rail Italija je razvila prvo Rock dvojno palubno regionalno električno enoto za Trenitalia. Toma Bačić poroča iz Pistoia
ITALIJA: 18. aprila je bila prva plošča dvonivojske dvonivojske regionalne električne enote za vodenje letalskih prevoznikov Trenitalia predstavljena v tovarni Hitachi Rail Italije v Pistoiji. Zdaj bo šlo za preizkuse v testnem vezju Velim na Češkem, pred voznim parkom vstop v potniški promet od pomladi 2019.
Trenitalia je 28. julija 2016 izbrala Alstom in Hitachi Rail Italy kot zmagovalce dveh okvirnih sporazumov za dobavo regionalnih vlakovnih kompozicij. Hitachi je bila nagrajena z Lot 2, okvirjem 2 milijarde EUR, ki pokriva do 300 visoko zmogljivih EMU.
Začetna naročila v višini 333 milijonov EUR so pokrila 39 petih avtomobilskih dvonivojskih EMU (tabela I). Te so dolge 136 m in širine 2 800 mm z zmogljivostjo 656 potnikov. Motorji imajo štiri podstavne vozičke, ki pospešujejo 1 m / s 2 in maksimalno hitrost 160 km / h.
Hitachi je najavil projekt pod imenom Caravaggio, vendar je Trenitalia sprejela blagovno znamko Rock, ki sledi glasbeni temi regionalne flote za potnike, ki vključuje Alstom Jazz in Minuetto ter Pesa Swing dizel več enot (drug izdelek iz poljskega proizvajalca Swing družina tramvajev). Pet avtomobilskih EMU-jev se imenuje razred ETR521 in štirih avtomobilskih enot ETR421.
Tabela I: Skrbna EMU naročila | |
---|---|
Regija | Enote |
Emilia-Romagna | 25 x 5-avtomobil in 14 x 4-avtomobil |
Toscana | 4 x 5-avtom |
Veneto | 38 x 5-avtomobil, 9 x 6-avtomobil |
Ligurija | 28 x 5-avtom |
"Spreminjamo kakovost prevoza za italijanske potnike z našim naložbenim načrtom," je povedal izvršni direktor skupine FS Renato Mazzoncini. "Rock EMU je čudovit vlak, ki bo deloval v italijanskih regijah, kjer je Trenitalia zmagala na javnih razpisih, vključno z Emilijo-Romagno, kjer smo podpisali dolgoročne operativne pogodbe. Do leta 2023 bo Trenitalia obnavljala 75% svoje regionalne flote in prepolovila povprečno starost vlakov s sedanjih 20 do 10 let. "
Trenitalia’s Chief Executive Officer Orazio Iacono said manufacturing of the units was ‘proceeding rapidly’, and the unveiling of the first trainset was ‘an important step’ towards the operator’s goal of offering ‘comfortable, clean, safe trains, with improved on board information systems’, offering equivalent quality to high speed trains. ‘We wanted Rock to be designed around commuters’ requirements, and those of Trenitalia’s onboard crews’, he said. ‘Rock is more comfortable, sustainable and accessible to people with reduced mobility. The great acceleration of the new train will improve punctuality.’
Telesa lahke zlitine in široka potniška območja s strešno vlečno opremo so namenjena zagotavljanju majhne teže na potnika in visoke zmogljivosti potniškega prostora na enoto dolžine. Po mnenju Hitachi je oblikovanje namenjeno temu, da zagotovi videz "izdelano v Italiji" in pomeni "proizvodno vrzel" s sedanjega dvokolesnega voznega parka.
Železniški vozni park Hitachi Rail Italija Giuseppe Marino je dejal, da je zasnova "združena z najboljšimi tehnologijami iz celotne skupine" in dodaja, da se predelujejo v najsodobnejših tovarnah. "Ta vlaka zdaj zapušča Pistoia", je dejal "vendar pripada tudi drugim železniškim rastiščem Hitachi v Napoli in Reggio Calabrii, in na svetu, ki so vse prispevale k temu projektu".
Nove vlake delno financira skupina FS z uporabo zelene obveznice v višini 600 milijonov evrov, ki je bila izdana novembra 2017. Pričakuje se, da bodo EMU-ji na trgu porabili 30-odstotno manjšo porabo energije od trenutne flote in se jih več kot 95% reciklira, certifikate "za naložbe v energetsko učinkovitost.