RUSIJA: prva dva prototipa EG2Tv električnih več enotah, ki jih je Transmashholding Tver Prevoz dela razvitih je prispel na Scherbinka testni vožnji v bližini Moskve, kjer je treba opraviti preizkuse certificiranja pripravljene za morebitno serijsko proizvodnjo.
TMH razvija EG2Tv kot osnovo za novo generacijo EMU za trg s tirno širino 1520 mm. S tem bi se združujejo sodobno tehnologijo, podobno tisti, ki so zaposleni v tujih proizvajalcev z nižjimi stroški na Tver jedrske elektrarne in obsežne izkušnje ruskih pogojev poslovanja.
Zasnova je bila razvita s TMH in španska družba Integral Design & razvoj s posebnim poudarkom na ruskem vsebine. Več kot 80% sestavnih delov prototipa so bili proizvedeni na domačem trgu, in TMH pričakuje, da se bo ta številka višja za proizvodne enote.
Prototip je pet-car 3 kV DC enota s 226 sedeži in skupno zmogljivost 836 potnikov. Proizvodne EMU bi ponudila v dolžinah od štirih do 12 avtomobilov, z vrsto notranjih možnosti, primerne za notranje in zunanje-primestni, regionalni ali medregionalnih dolžnosti. Ti bi imeli največjo hitrost 120 ali 160 km / h, in je predlagal tudi 250 km / h možnost.
Trenerji imajo širok vrat za hiter vstop in izstop, in modularne gradnje, ki je zasnovan tako, da se olajša spremembe postavitve sedežev ali namestitvijo avtomatih, prtljažniki in kolesarskih površin. Klimatizirano EMU ima temeljijo-Glonass informacijskih sistemov GPS in potnik, in Wi-Fi bilo mogoče namestiti, če je potrebno.
Avtomobili vključujejo tudi energijo trka absorbira elemente, ki TMH pravi, je prvi za doma proizvedene-EMU.