NEMČIJA: Deutsche Bahn je razkrila podrobnosti o ambicioznem programu ponovno pridobiti izgubljeni poslovanje v potniški promet na dolge razdalje z razširitvijo njegovega ICE in IC omrežij marca 18. poteza sledi neprimerljivo val dolge razdalje trener potovanja, saj deregulacije trga v letu 2013 .
Hitrejše in bolj pogoste vlaki, ki služijo več ciljev so predvideni v programu, ki DB pravi, bodo videli € 12 mrd do leta 2030. Hvala investirala za 25% povečanje ravni storitev, DB upa, da bi pritegnili do 50 milijonov več potnikov letno.
Poudarki načrti vključujejo dve ledu storitev uro na ključnih poteh in ponovni zagon storitev IC uporabo 120 dvonivojskega vlaki, ki bodo služile "skoraj vse" majhnih in velikih mestih v Nemčiji, kjer živi več kot 100 000. Zaključek oddelkih Nova linija med Nürnbergom in Berlinom bo zmanjšal München - Berlin čase pod 4 ure od 2018.
Prvi od 130 ICX vlakov bo začela službo v poznih 2017. Ko so dostava popolna, DB pravi, da bo imel 360 vlaki ponujajo ledu standardov nastanitve in storitev.
Spremembe bodo na cenovno politiko DB je z začetkom trimesečnega Bahncard, brez rezervacije sedeža v obeh razredih, razpoložljivost isti dan za Sparpreis vozovnic in svobode za uporabo storitev IC z lokalnimi vstopnic na izbranih progah. ICE in storitve IC bo potnikom ponudijo brezplačen WiFi v obeh razredih.
Ulrich Homburg, DB je članica odbora za potniški promet, je dejal, da je "z največjim in najbolj moderne dolge razdalje omrežja od železniške reforme želimo, da bo naš prispevek k prihodnosti Nemčije ... z dvema ICE vlakov uro na glavnih progah bomo učinkovito se ustvarja super-hiter in zelo udoben S-Bahn med nemških mestih. "