sreda, 3. september 2014

Z vlakom iz Trsta do Benetk v eni uri

Prispevek ljubitelja železnice sem gluhi Miro M. iz Maribora. prvič sem se peljal z vlakom leta 1986, ko me je oče spremljal na poti v šolo Center za korekcijo sluha in govora v Portoroža in od takrat naprej sem stalen potnik, In od tokrat naprej sem zaljubljen v železnnice,zato tudi izdelujem makete vlakov raznih evropskih in ostalih svetovnih železnic,kar mi je v neizmerno veselje.


Italijanska vlada si prizadeva za izboljšanje prometnih povezav med Benetkami in Trstom. Tako namerava za gradnjo tretjega pasu avtoceste med obema severnoitalijanskima mestoma, katerega vrednost je ocenjena na 1,7 milijarde evrov, sprostiti dodatna sredstva.


Gradnja tretjega pasu na avtocesti Benetke-Trst je del obsežnega programa vlade Mattea Renzija, s katerim naj bi financirali velike infrastrukturne projekte in tako vnovič zagnali domače gospodarstvo. Kabinet v Rimu namerava v naslednjih letih za velike infrastrukturne projekte nameniti deset milijard evrov, poročajo italijanski mediji.

Italija pa načrtuje tudi okrepljena vlaganja v železnico, prav tako s ciljem zagona gospodarstva. Do leta 2016 naj bi tako omogočili skrajšanje potovanja z vlakom med Trstom in Benetkami na eno uro, je pred kratkim napovedala predsednica regije Furlanija - Julijska krajina Debora Serracchiani. Do Milana pa naj bi vožnja z vlakom iz Trsta trajala tri ure.

Zato namerava Furlanija za modernizacijo železniške proge med Benetkami in Milanom nameniti 40 milijonov evrov. Po opravljenih obnovitvenih delih bodo lahko vlaki na tej progi dosegali hitrosti do 200 kilometrov na uro, postopoma pa naj bi omogočili vožnjo po njej tudi hitrim vlakom italijanskih državnih železnic Ferrovie dello Stato Italiane frecciarossa.