Prihodnja koalicija na področju infrastrukture predvideva vzpostavitev državnega centra za upravljanje prometa, ki bo združeval nekatere upravljavske naloge na področju avtocest in državnih cest ter predvidoma tudi železnic. Ali bomo s tem centrom dobili bolj pretočen promet, ali zgolj še eno ustanovo z udobnim foteljem, smo pisali v članku na tej povezavi.
Da bi zagotovili nemoteno financiranje in izvajanje obveznih gospodarskih javnih služb v železniškem in cestnem prometu, bodo proučili možnost spremembe zakonodaje, v skladu s katero bo nadomestilo za uporabo cest vir za financiranje vzdrževanja in obnove cestnega omrežja, vir za železniško infrastrukturo pa del trošarin na pogonska goriva, torej bencinski cent.
Javni potniški promet bo spodbujal sistem "parkiraj in pelji"
Ob tem nameravajo dokončati projekt integriranega javnega potniškega prometa. Spodbujali ga bodo tudi s sistemom 'parkiraj in odpelji' oziroma s pospešeno gradnjo novih parkirišč za osebne avtomobile. Že načrtovane investicije, vključno s tretjo in četrto razvojno osjo, bodo prevetrili z vidika prometnih potreb in izpolnjevanja kriterijev ekonomike. Prioritetno bodo realizirali tiste investicije, ki jih bo sofinancirala EU in ki bodo zagotavljale denarni tok za servisiranje dolžniških virov financiranja. Za zagotavljanje lastne udeležbe predvidevajo posojila Evropske investicijske banke.