Župan Besançon in predsednik mestne skupnosti mesta, Jean-Louis Fousseret (PS), rezano zjutraj trak novega tramvaja, šest mesecev pred načrtovanim datumom.
Nova linija sledi poti 14,5 km, ki povezuje 31 postaj, od severovzhoda na jugo-zahodno od mesta, skozi postajo in bolnišnico. Nekateri 47.000 potnikov na dan, naj bi se sčasoma najde skupnosti aglomeracije velikih Besançon (CAGB).
" Imamo najcenejši na kilometer tramvajske Franciji, z lepimi, močnih in trdnih stvari v času ", je pozdravil g Fousseret.
Besançon tramvaj, ki je stala skoraj 17 milijonov dolarjev na kilometer, s skupnim proračunom v višini okoli 254.000.000 €, po CAGB. V Franciji, približno 25 tramvaji so v službi in stroški črto je bila prej ocenjena med 20 in 30 milijoni evrov na kilometer.
Povprečna mesto 117.000 prebivalcev, je Besançon režiral tudi "prvi kratek tramvaj France ", ki so primerne za velikost: 19 vesla so dolge 24 metrov, 34 metrov proti vesli do drugih francoskih mestih.
" Želel sem, da pomete z idejo, da je povprečna mesto ne more imeti tramvaj, samo okolju prijazen način prevoza in tiho , "je dejal župan, ki se je skliceval na" tramvaj krajša, manj ljudi, da se premaknete, vendar prožna, če je to potrebno . "
Za gradnjo tramvaja, španski proizvajalec CAF (Construcciones y AUXILIAR de Ferrocarriles SA), četrta največja skupina v gradnjo železniške opreme, so se dogovorili, da stopijo na doseganje krajših vlakov. Je prednost, da Alstom promet, vendar ima dve mesti v Franche-Comté v Belfort in Ornans.
Vlak ponuja 132 sedežev, vključno s 38 sedeži. Vsak je dobil ime po osebi, Franche-Comte, kot so Victor Hugo, Louis Pasteur in bratov Lumière.
Tramvajska linija Besançon, ki ga upravlja Transdev, je financirana s strani mesta in mesta Besançon, in s pomočjo donacij iz države in Evropske unije.