Parna lokomotiva 06-018, ki je že kakšni dve uri prej enakomerno sopla na postaji in nabirala moči, je s serijo kratkih piskov, občasno prekinjenih s podaljšanim ui-uiiih, ki je bil slišati kot prešerni vriski neke predpotopne živali, zapeljala na odprto progo. Kazalec za tlak v valjastem kotlu je kazal 16 barov, ležaji koles so bili podmazani, lokomotiva je kljub častitljivi starosti 84 let brez težav prisopihala do predpisane najvišje hitrosti 60 kilometrov. Brez težav bi lahko iz nje iztisnili tudi več, njena najvišja dovoljena hitrost je 85 kilometrov na uro pri vleki 1400 ton, a zmogla bi več, kdo ve morda celo 120 na uro, sta ugibala strojevodja Aleks Žigon in kurjač Rok Šmon, ki sta bila tisti dan dežurna »na pari«.
Oznaka: | JDŽ 06 001-030 |
Količina: | 30 |
Proizvajalec: | Borsig, Berlin |
Leta proizvonje: | 1930 |
Izločitev: | po letu 1974 |
Osna konfiguracija: | 1' D 1' h2 |
Razdalja med kolesi: | 1435 mm (standard) |
Dolžina preko odbojnikov: | 21.900 mm |
Dolžina same lokomotive: | xx.xx mm |
Trdi razvoj koles: | xxxx mm |
Popolen premer koles: | 10,65 mm |
Razvoj s tenderjem: | xx.xxx mm |
Najmanjši polmer: | 150 m |
Prazna teža: | xxx,x t |
Delavna teža: | xxx,x t |
Delavna teža s prtljažnikom: | xxx,x t |
Teža trenja: | 64,4 t |
Osna obremenitev: | 16 t |
Največja hitrost: | 85 km/h |
Indicirana moč: | 1470 kW |
Moč speljevanja: | 80 kN |
Premer pogonskih koles: | 1600 mm |
Premer koles spredaj: | 900 mm |
Premer koles zadaj: | 1100 mm |
Število valjev: | 2 |
Razmer valjev: | 630 mm |
Omehčava valjev: | 660 mm |
Kotlovni pritisk: | 16 bar |
Številka ogrevalnih cevi: | 156 |
Dolžina kotla: | 10.780 mm |
Površina grila: | 4,8 m² |
Površina kurjave: | xx,x m² |
Površina cevi kurjave: | xxx,x m² |
Površina pregrevalnika: | xx,xx m² |
Površina uparjanja: | xxx,x m² |
Prtljažnik: | xxx |
Količina vode: | 25 m³ |
Količina goriva: | 10 m³ |
Zavora: | ročna zavora |
Zračna zavora: | Westinghouse/Božič G/P |
Uravnavanje: | Heusinger |