Po E.404.000 je prišel , da se podrla zadnji preživeli E.454.001 dveh skupin lokomotiv, ki so predstavljala prvi primer stroje monocabina državnih železnic.
Zgrajena na prelomu 80. in 90. letih, so bile zgrajene konzorcij Breda, Ansaldo, Fiat in ABB železniški promet , s projektom zaupano Pininfarini , ki je dal zelo posebna in zelo drugačen od tistega, ki je delo tako daleč .
To je pripeljalo do elegantno kotnih linij, je značilna denarni ognjeno rdeče in oglje sivo in temno sivo v kabini, močno potegnite iz linije diagonalo.
Po nekaj letih delovanja na področju Toskani, so bili vsi 5 enot skupin E.453 in določb E.454 na datum in dobro 4. podrli.
Dodatek obstoja je bilo izdano v povsem naključen (je že bil odredil rušenje), da E.454.001, ki od leta 1998 pa prevzel Center za testiranje električnih FS " Caesar beli "Empoli, kjer sodelovanje z Univerzo v Firencah igrala na delu vozne mreže, ki so posebej opremljenem preizkus razvoj novih usmeritev ATR90 odjemnika toka, ki ga je zasnoval Ansaldo, ki je bila takrat opremljeno z 500 ETR, novi E.402B, kasneje pa tudi na ETR 485.
Doplačilo za obstoj, da je zdaj, v januarju 2014 po 25 let dobavi, da se zdi, da se bliža koncu, saj se je odločil, da prenese končno rušenje.
Featuring učinka načrtovanja, nedvomno sin spornih 80s, jim je všeč ali ni všeč, ni nobenih ukrepov pol, ustanovitelj tehniko izbire, da se uporabljajo za lokalne storitve in med vzvratno mlini so sestavljeni iz gibalnega monocabina in drugi pilotni avtomobilom Konec, ki je daleč od mrtvih s temi prototipa, ampak rodila v največji skupini (E.464), s 688 primerkov, v celotni zgodovini italijanskih železnic, verjetno v njegov mali si zasluži še eno usodo.