Konec leta 2010, Railpool je bilo prvo podjetje odločiti v korist na novo razvite Vectron generacije. Povzemanje razloge za njegovo podjetje odločitev, Dr. Walter Breinl, CEO od Railpool GmbH, je dejal: "odločilen dejavnik za Railpool je, da smo lahko uvedete Vectron v tovorni, regionalne in medmestnega storitev brez omejitev – z drugimi besedami v lokomotive so popolnoma zamenljive." Railpool lokomotive imajo nazivno močjo 6,400 kW ter življati been namerno teči na do 200 km/h. Vozila bodo uporabljeni v mejni potniški in tovorni promet storitev v Nemčiji in Avstriji in so opremljeni z Evropskega vlaka nadzorni sistem (ETCS). Se lokomotive so že vgrajena napeljave za druge sisteme zaščite vlaka. To pomeni, da v prihodnosti, njihovo področje delovanja lahko podaljšamo, na primer prek Madžarske proti Constanta, Romunija. Se lokomotive se gradijo v lokomotivo tovarni v Münchnu-Allach, Nemčija. Vectron AC lokomotive za Railpool so opremljeni s TMC in WTB več vleke nadzor z avstrijsko daljinski upravljalnik koncept.
Ko pritrjen za dvojno vodenje, Vectron lokomotive lahko dosegli skupno vlečna napora 600 kN z absolutno nobene omejitve. Da bi zagotovili visoko stopnjo razpoložljivosti svoje lokomotive Vectron, Railpool prijavili za dobavo rezervnih delov od Siemens skladišče, možnost iz Railcover modularni sistem. Ta vrstni red je bil prvič v Railpool na kratko zgodovino, ki ga odločil kupiti Siemens lokomotive. Railpool GmbH je bilo ustanovljeno leta 2008 kot skupno podjetje med IPEX banko KfW in HSH Nordbank; podjetje zakupi lokomotive in avtomobili za na tovorni promet, regionalno in medmestnega storitev železniških prevoznikov z in brez polne storitev. To, da dal svoje število lokomotiv do 100 in naložbe skupaj do 450 milijonov evrov. -Siemens