nedelja, 30. julij 2023

[ESP-Talgo] Talgo je v prvem polletju povečal prihodke in čisti dobiček za več kot 30 %

 

  • Prihodki dosegajo 289 mio €, kar predstavlja 33-odstotno rast v primerjavi z enakim obdobjem lani, kar je posledica povečane proizvodne dejavnosti in stabilnih prihodkov od vzdrževalnih storitev.
  • Čisti dobiček se je do junija povečal za 32 % in dosegel 7 milijonov evrov
  • Projekti za evropske operaterje Deutsche Bahn (Nemčija), DSB (Danska) in Renfe bodo v prihodnjih mesecih še naprej največ prispevali k prihodkom.
  • Talgo ima solidne zaostanke pri naročilih (2,7 milijarde EUR) in pričakuje, da bo leta 2023 dosegel najvišjo vrednost vseh časov, po dodajanju dodatnih 1,8 milijarde EUR oddanih novih naročil, ki čakajo na predhodne pogoje za njihovo formalizacijo, kar zagotavlja vidnost industrijske dejavnosti za prihodnja leta
  • Talgo je razdelil 12 milijonov evrov dividend, kar je 20 % več kot leto prej

Madrid, 27. julij 2023



Talgo SA, vodilno podjetje na področju oblikovanja, proizvodnje in vzdrževanja hitrih lahkih vlakov, je v prvi polovici leta 2023 zabeležilo 288,6 milijona EUR prihodkov, kar predstavlja 33-odstotno povečanje v primerjavi z 217,7 milijona EUR v istem obdobju. prejšnjega leta. Rast prihodkov je predvsem posledica povečane proizvodne dejavnosti, ki naj bi se nadaljevala tudi v prihodnjih letih, ter stabilnih tekočih prihodkov od vzdrževalnih storitev.

Prihodki iz proizvodnje predstavljajo v povprečju več kot polovico vseh prihodkov, pri čemer so v prvi polovici leta 2023 največ prispevali proizvodni projekti za evropske operaterje Deutsche Bahn (Nemčija), DSB (Danska) in za egipčanskega operaterja ENR ter kot projekt izdelave 40 lokomotiv in obnove vlakov za Renfe, ki bodo sestavljali serijo 107.

Podjetje je v prvi polovici leta 2023 zabeležilo prilagojeni EBITDA v višini 35 milijonov evrov, kar je 50 % več kot v enakem obdobju prejšnjega leta, kar je posledica povečane industrijske dejavnosti. Marže aEBITDA so se v prvi polovici leta po štirih zaporednih četrtletjih postopnega okrevanja stabilizirale in dosegle 12,1 % v primerjavi z 10,7 % leto prej, kar je nekoliko nad pričakovanji. Čisti dobiček je v prvem polletju 2023 dosegel 7 mio €, kar je 32 % več kot v enakem obdobju prejšnjega leta.

Obratni kapital (WC) se je v prvi polovici leta povečal na 304,4 mio €, kar odraža povečanje aktivnosti in trenutno stopnjo projektov v teku. To povečanje ustreza stopnji napredka proizvodnih projektov in trenutnemu projektnemu ciklu ter je v skladu z običajnim poslovnim in projektnim profilom. Vendar pa imajo zaostanki podjetja in tekoči projekti, ki jih sestavljajo, nizko izvršilno in kreditno tveganje.

Kapitalna vlaganja v obdobju so znašala 10,5 mio €, kar je skladno z napovedjo v začetku leta, od tega se 85 % nanaša na vlaganja v raziskave in razvoj.

Kar zadeva neto finančni dolg, ima podjetje trden finančni profil z raznovrstnimi viri financiranja, povprečnim profilom zapadlosti dolgoročnega dolga 2,75 leta s povprečno ceno 2,35 % in z le 66 milijoni EUR zapadlosti za 2023 in 2024. Ta trden finančni položaj daje podjetju Talgo visoko zmogljivost za financiranje trenutnih in prihodnjih projektov.

Zaostanek naročil na najvišji ravni vseh časov

Ob koncu prve polovice leta 2023 ima Talgo raznovrstna zaostala naročila v višini 2,7 milijarde EUR. Od tega 26 % celotnega zneska, kar predstavlja 700 mio €, ustreza projektom proizvodnje in prenove, ki zagotavljajo visoko stopnjo industrijske dejavnosti na srednji in dolgi rok. Vzdrževalne storitve predstavljajo do 1,9 milijarde evrov zaostanka, kar ustvarja visoko stopnjo vidnosti prihodkov in denarnega toka na dolgi rok.

Zaostala naročila podjetja Talgo bi lahko do konca leta dosegla več kot 4,0 milijarde EUR, kar je najvišja vrednost vseh časov po dodatku nadaljnjih 1,8 milijarde EUR iz novih naročil, registriranih v letu, vključno z drugim naročilom za 56 vlakov Talgo 230 ICE L v okviru 100- okvirna pogodba o enotah, podpisana leta 2019, s čimer je dodano prvo naročilo 23 vlakov, ki je trenutno v izvedbi.

V prvi polovici leta je bil podaljšan tudi projekt vlakov na dolge razdalje za danskega operaterja DSB, in sicer za skupno 8 novih vlakov in rezervnih delov za njihovo vzdrževanje za 184 mio €. To novo naročilo je del okvirnega sporazuma, podpisanega leta 2020, in podvaja prvotno naročilo 8 vlakov, tako da Talgov vozni park za DSB znaša 16 vlakov. Prvo naročilo je trenutno v fazi izdelave.

Posodobitev drugih projektov v teku

V zvezi s projektom medkrajevnih vlakov za egiptovskega operaterja ENR je družba dobavila vlake, ki so komercialno obratovali julija 2023, več kot pet mesecev pred predvidenim rokom.

Kar zadeva Avril, projekt vlakov za zelo visoke hitrosti za Renfe, bo Talgo začel dostavljati španskemu železniškemu operaterju v prihodnjih mesecih. To je prvi vlak, ki se je soočil z izzivom vožnje s komercialno hitrostjo nad 300 km/h na mednarodnih in evropskih tirih. Omogočil bo tudi povečanje komercialne hitrosti na poteh, ki zahtevajo spremenljivo širino, ki je trenutno omejena na 250 km/h in se večinoma nahajajo v severozahodnem kvadrantu Iberskega polotoka.

Obeti za leto 2023

Zaradi industrijske prepoznavnosti in komercialnih napovedi Talgo ponovno potrdi svoje obete za letošnje leto. V skladu s svojo zavezanostjo k trajni in selektivni rasti je podjetje izboljšalo svoja komercialna pričakovanja s povečanjem razmerja med knjigami in računi z 2,0x na 3,0x, kar kaže na pozitiven komercialni zagon družbe Talgo. Kar zadeva dobičkonosnost, družba ohranja prilagojeno napoved EBITDA pri 12 %, kar je posledica dobre izvedbe projektov.

Neto finančni dolg ostaja pri 2,0-kratniku prilagojenega EBITDA, v skladu s predhodno določenim ciljem za leto 2023.

Kar zadeva komercialno dejavnost podjetja Talgo, se podjetje trenutno ukvarja z več poslovnimi priložnostmi v skupni vrednosti približno 6,4 milijarde evrov. Od tega 68 % ustreza poslovnim priložnostim v Evropi in predvsem medkrajevnim in medkrajevnim projektnim priložnostim. Edinstvena tehnologija podjetja Talgo postavlja podjetje med najbolj konkurenčne v svojem sektorju, svoje izdelke in storitve izvaža mednarodno in jih uspešno prilagaja posebnim predpisom vsake države.

Predan svojim delničarjem

Talgo je v prvi polovici leta 2023 uvedel program nagrajevanja v višini 12 milijonov evrov, kar predstavlja 20-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom. Tudi tokrat se program izvaja prek 'Scrip Dividend' in programa odkupa delnic, ki delničarjem omogoča izbiro med delnicami ali denarjem.

Približno 83 % delničarjev družbe se je odločilo za izplačilo dividende v delnicah in ne v denarju, s čimer so okrepili svoj položaj v delniškem kapitalu družbe Talgo, kar je ponovno jasen znak podpore delničarjev in zaupanja v prihodnost družbe.

Program odkupa delnic se bo predvidoma začel v prihodnjih dneh. Ta program predvideva naknadni odkup pridobljenih delnic, da se odpravi povodenitveni učinek na delničarje, ki so se odločili prejeti dividendo v denarju, hkrati pa bo povečal delež delničarjev, ki so se odločili prejeti svoje odplačevalne delnice, kar bo ustvarilo realno plačilo za vse delničarje.


O Talgu

Talgo SA je vodilno podjetje na področju načrtovanja, proizvodnje in vzdrževanja lahkih vlakov za visoke hitrosti s proizvodno prisotnostjo med drugimi državami: v Španiji, Nemčiji, Kazahstanu, Uzbekistanu, Savdski Arabiji, Egiptu in Združenih državah. Podjetje je po vsem svetu prepoznavno po svojih inovativnih zmogljivostih, edinstveni in značilni tehnologiji ter zanesljivosti. Talgo je Renfejev glavni dobavitelj hitrih in ultrahitrih vlakov ter dobavitelj vlakov v projektu hitre železniške proge »Haramain« med Meko in Medino v Savdski Arabiji. Talgo je tudi proizvajalec, ki sta ga nemški operater Deutsche Bahn in danski operater DSB izbrala za razogljičenje svojega omrežja z vlaki na dolge razdalje Talgo 230.

Za dodatne informacije se obrnite na:
Kontakt za medije:
Berta de Arístegui in Íñigo Palacio - Estudio de Comunicación
E-pošta: talgo@estudiodecomunicacion.com
Telefonska št.: +34 91 576 52 50