sreda, 29. september 2021

[PL-PKP IC] PKP Intercity dela na novem konceptu sodobnih vlakov

 PKP Intercity ob letošnjem praznovanju 20. obletnice svojega obstoja prehaja v naslednjo fazo poslovanja z načrtom za razvoj novega standarda za potovanje po železnici. Med pripravami na naslednje razpise voznih parkov, ki bodo objavljeni v okviru naložbenega načrta v višini 19 milijard PLN, je prevoznik začel delati na spreminjanju pristopa k načrtovanju vlakov.



Na poljskih železnicah se je v zadnjih 20 letih marsikaj spremenilo. 1. septembra 2001 so na tire krenili vlaki PKP Intercity - podjetje, ustanovljeno v okviru novoustanovljene skupine PKP. Od tega dne se je na vlake prevoznika na Poljsko in v Evropo odpravilo več kot 550 milijonov ljudi.

Trajalo je 20 let, da je nacionalni prevoznik prepeljal več kot 550 milijonov potnikov. Prepričan sem, da nam na milijardnega potnika ne bo treba čakati skoraj 20 let, saj poljske železnice pospešujejo, postajajo vse bolj priljubljene in tega milijardnega potnika bomo pozdravili prej, kot si mislimo. Pred 20 leti se je PKP Intercity soočilo z izzivom oblikovanja ponudbe, ki bi bila konkurenčna drugim prevoznim sredstvom. Že nekaj let se intenzivno bori proti izključenosti prevoza z zgoščevanjem mreže povezav prevoznika. Zdaj gre podjetje še korak dlje in želi biti prva izbira za Poljake. To želim PKP Intercity, saj bodo Poljaki po zaslugi tega uživali v varnih, udobnih, predvidljivih, dostopnih in ekoloških potovanjih - pravi minister za infrastrukturo Andrzej Adamczyk.

PKP Intercity je 20 let porabil 8 milijard PLN bruto za nakup in posodobitev voznega parka ter posodobitev tehničnih zmogljivosti. Te naložbe in vse sodobnejša tirna vozila na tirih so prispevala k znatnemu povečanju priljubljenosti storitev prevoznika - v letu 2015 so vlaki družbe prepeljali več kot 31 milijonov ljudi, leta 2019 pa skoraj 49 milijonov, pa tudi zadovoljstvo z potovanje. To dokazujejo rezultati cikličnih raziskav o stopnji zadovoljstva potnikov z vlaki PKP Intercity, ki se izvajajo od leta 2013. Sedanji indeks zadovoljstva je 75 odstotnih točk (izračunan kot razlika med odstotkom potnikov, ki označuje najvišjo vrednost, in tistimi, ki označujejo najnižji), medtem ko je bil v prvi raziskavi leta 2013 33 točk. Zadovoljstvo s storitvami PKP Intercity se je od takrat povečalo za kar 42 ot

Upam, da nihče ne dvomi, da se poljske železnice intenzivno spreminjajo na bolje. To lahko vidite, ko vstopite na vlak in se odpravite na pot po Poljski. 8 milijard PLN je prineslo učinke, to pa je šele začetek sprememb na bolje, ko se zavedamo, da načrti do leta 2030 predvidevajo naložbe v posodobitev voznega parka in razvoj omrežja povezav na ravni 19 PLN milijard. Koristi za potnike bodo očitne. To velja poudaritiStrategija, ki jo izvaja nacionalni prevoznik, je priložnost tudi za poljska podjetja. Močan zagon za njihov razvoj. To je zato, ker se te rekordne naložbe izvajajo v sodelovanju s preverjenimi poljskimi podjetji, ki ponujajo napredne izdelke najvišje kakovosti. Posledično PKP Intercity ne podpira le domačega gospodarstva in trga dela, ampak omogoča tudi razvoj domačih tehnologij. Zelo sem zadovoljen z načinom, kako PKP Intercity kot državno podjetje izpolnjuje svoje poslanstvo in pozitivno vpliva na poljsko družbo in poljsko gospodarstvo. Upam, da bodo prihodnja leta prinesla nadaljnji razvoj podjetja, od katerega bomo imeli vsi le koristi - pravi Maciej Małecki, državni sekretar na ministrstvu za državno premoženje.

Velike spremembe na progah

V okviru nadaljevanja največjega naložbenega programa v zgodovini družbe "PKP Intercity - Kolej Duży Inwestycji" do leta 2030 bo družba vložila 19 milijard PLN v sodobna tirna vozila. Načrti vključujejo naložbe v vagone, sodobne lokomotive, električne enote z več enotami, pa tudi dvonadstropne vagone na potisk. Leta 2030 bo celotna flota prevoznika nova ali posodobljena, kar bo zagotovilo visoko raven varnosti in udobja med potovanjem.

V zadnjih 20 letih so poljski železničarji, zaposleni v skupini PKP, pokazali, da so železnice prevozno sredstvo, ki mu je mogoče zaupati. Naložbe, ki že nekaj let spreminjajo obraz poljskih železnic, so vse bolj spodbudne za potovanje z vlakom. Posodobljene železniške proge in postaje ter sodobna tirna vozila omogočajo hitrejša, udobnejša in varnejša potovanja po vsej Poljski. Zahvaljujoč temu se železnica po dolgih letih vrača na svoje pravo mesto in postaja prevozno sredstvo številka ena za vse več ljudi - poudarja Krzysztof Mamiński, predsednik nadzornega sveta PKP Intercity, predsednik uprave PKP SA

Trenutno je PKP Intercity sklenila pogodbe za skoraj 5,2 milijarde PLN za tirna vozila in infrastrukturo. V zadnjih letih je PKP Intercity kot del izvajane strategije železniškega voznega parka prejelo skupaj več kot 600 posodobljenih vagonov. V prihodnjih mesecih namerava družba naročiti posodobitev še 321 vagonov.

Vzporedno s pripravo naslednjih razpisov PKP Intercity dela na novem konceptu sodobnih vagonov, ki se bo v prihodnjih letih pojavil na tirih. Nov pristop k načrtovanju vlakov je, da bodo jutrišnji vlaki še bolj udobni, prijazni in popolnoma funkcionalni za popotnike.

Z novim pristopom k oblikovanju prostora v vagonih želimo postaviti nov standard za potovanje po železnici, kar bo pomembno prispevalo k povečanju njegove priljubljenosti. Delamo tudi na novih rešitvah, s katerimi bo načrtovanje in potovanje z vlakom enostavno, hitro, udobno in stroškovno učinkovito. Če želimo, da železnice v prihodnjih letih postanejo prevozno sredstvo številka ena za potovanja na dolge razdalje, moramo storiti vse, da nenehno razvijamo nove standarde kakovostnih potovanj, izjavlja Marek Chraniek, predsednik uprave PKP Internicty .

Prvi koncepti zadevajo dvonadstropne dvonadstropne vozne sklope z večsistemskimi lokomotivami, za katere je PKP Intercity napovedal julija letos. postopke v okviru postopka konkurenčnega dialoga. Prevoznik namerava okrepiti floto s 38 vlaki in 45 lokomotivami. To je eden največjih projektov železniškega voznega parka, ki ga namerava družba izvesti v okviru posodobljenega naložbenega programa v višini 19 milijard PLN.

Vozila naj bi bila prilagojena hitrosti 200 km / h, predvidena pa bodo za povezavo med aglomeracijskimi povezavami, kot sta na primer Varšava-Łódź ali Krakov-Katowice. V vsakem skladišču je predviden prostor za invalide.

PKP Intercity želi, da bi bila oprema in organizacija prostora v vagonih najbolje prilagojena potrebam različnih skupin strank. Rešitve bodo zasnovane na celosten način, ki bo zagotovil pozitivno izkušnjo na podlagi ključnih točk poti potnikov. PKP Intercity namerava opraviti raziskavo o potrebah skupin strank glede rešitev za novo potisno vozno vozilo, ki bo omogočilo popolno razumevanje pričakovanj vlakov v bližnji prihodnosti.

Trenutno PKP Intercity čaka na prijave potencialnih izvajalcev za sodelovanje v postopku. Po preverjanju prijav bodo potekali pogovori z izvajalci, ki so usposobljeni za sodelovanje v postopku. Razpored predvideva povabilo k oddaji ponudb v zadnjem četrtletju leta 2021. Predhodna odločitev o postopku je načrtovana za prvo četrtletje prihodnjega leta.

Načrtovanih je nekaj sto novih vagonov

V naslednjih nekaj letih bo flota PKP Intercity doživela velike spremembe. Poleg nakupa potisnih vlakov bodo k temu prispevali npr. projekt, za katerega namerava podjetje razpisati v prvem četrtletju leta 2022. PKP Intercity namerava kupiti 300 vagonov z možnostjo dodatnih 150 vozil. Ponudba družbe PKP Intercity je tako, da najbolje ustreza potrebam različnih skupin potnikov in različnim željam, zato naj bi to naročilo zajemalo različne vagone - tako prvega kot drugega razreda, kupeje in ne -kupe, prilagojene potrebam invalidov, prilagojen za prevoz koles, restavracij in dnevnih avtomobilov. -noč, omogoča udobno potovanje ponoči. Vagoni bodo zasnovani na podlagi novega pristopa k oblikovanju.