UK: ScotRail bo začel pilotsko shemo za mobilne vozovnice, ki bo potnikom omogočila nakup, skladiščenje in uporabo vozovnic neposredno iz aplikacije za pametne telefone, s čimer bi odpravili potrebo po karticah ali pametnih karticah.
Program, ki ga je razvilo skupno podjetje Nevis Technologies za transportni organ Strathclyde Partnerstvo za prevoz in plačilno tehnološko podjetje Rambus, bo aplikacija uporabljala storitev Rambus HCE. To ustvari virtualno pametno kartico na mobilni napravi, kjer so vstopnice shranjene in nato aktivirane prek NFC, ko jih predložite validatorju. To je skladno s standardom ITSO pametne kartice, zato ga lahko uporabljate z obstoječo pametno vozovnico infrastrukturo in programsko opremo, ki omogoča operaterjem, da upravljajo pametno kartico in mobilne vozovnice prek enotnega sistema.
Vozovnica je prikazana kot slika na zaslonu z izvorom, namembnostjo in datumom potovanja, ki se nahaja na papirni kartici. "Trak za trak" pomeni, da velja za potovanje.
V prihodnjih mesecih se načrtuje postopno uvajanje, je dejal ScotRail 30. julija, začenši z izbranimi uporabniki. Aplikacija bi najprej prodajala enopodne in dnevne povratne vozovnice, ki predstavljajo več kot 60% prodaje ScotRail.
"Ta pilotna aplikacija ponuja priročen in enostaven dostop do vozovnic in potovanj, za katere vemo, da naši kupci želijo," je dejal komercialni direktor ScotRail Lesley Kane. "V prihodnjih mesecih bodo kupci lahko kupovali in prenašali digitalne vozovnice iz ene aplikacije, kadar koli in kjerkoli."
Rambus je dejal, da operaterji in potniki vedno pričakujejo, da bodo lahko uporabljali pametne telefone za izpolnitev vozovnic, kar zagotavlja večjo udobje za uporabnike, saj jim ni treba pridobiti pametne kartice.
"Ponudba sodobne in inovativne prometne izkušnje, na katero se lahko zanesete, je ključno gonilo za pametne mobilne vozovnice," je povedal Russell McCullagh, podpredsednik in generalni direktor Rambus Ticketinga.
- Virgin Vlaki so uvedli digitalne tedenske vozovnice, veljavne za potovanje med Manchesterom in Stoke-on-Trentom na lastne službe. Razširitev za pokritje mesečnih in letnih sezonskih vozovnic na vseh načrtovanih progah Virgin Trains, cilj operaterja pa je doseči 50% prodaje vstopnic prek svojih kanalov v digitalnem formatu do aprila 2019, in sicer od 43% v tem trenutku.