torek, 5. september 2017

[ UK / D - DB/ British Railways] Hitachi in DB testi ScotRail EMU v Nemčiji

Združeno kraljestvo: dva EMU-jeva podjetja Hitachi Rail Europe Class 385 so bila iz Nemčije premeščena v bazo v Mindnu v Nemčiji za vrsto dinamičnih preskusov brez omrežja DB Netz. 

Hitachi dobavlja 70 razredov 385 EMU v tri- in štirikolesne formacije za ScotRail iz svojega proizvodnega obrata v Newton Aycliffeju na severovzhodu Anglije po pogodbi, ki je bila leta 2015 podpisana za 46 avtomobilov s tri avtomobile in 24 štirih avtomobilov EMU iz proizvajalčeve družine AT200. Sprva se EMU 160 km / h razdeli na storitve Edinburgh - Glasgow prek Falkirk High. Elektrifikacija te poti se približuje programu izboljšave EGIP programa Network Rail.



Vendar je omejen dostop do poti v Združenem kraljestvu povzročil Hitachi, da dela z DB Systemtechnik, da v septembru in oktobru opravi vrsto dinamičnih poskusov v Nemčiji, da bi pospešil postopek odobritve za floto razreda 385. Dva vlaka sta bila poslana Nemčiji, dva pa opravljata teste na Škotskem. 

V Nemčiji bodo lokomotive DB uporabljene za vleko vlakov do 160 km / h za potrditev dinamične zmogljivosti in stabilnosti vsakega posameznega vozila v skladu z evropskim tehničnim standardom EN14363. Te preizkuse se izvede tako pri tahografski teži kot v pogojih, ki simulirajo obremenitev z drobljenjem. Testne vožnje je treba izvajati na različnih lokacijah, kot so Trier, Göppingen, Donauwörth, Chemnitz in Treuchtlingen.

"Pri testiranju, ki poteka v Nemčiji, so novi vlaki, ki prihajajo na Škotsko, korak bližje hitrim potovanjem, več sedežem in boljšim storitvam," je povedal Chris Knape, tehnični direktor za nove vlake pri ScotRail Alliance. Preizkusi temeljijo na predhodnih potrjenih poteh, opravljenih na testnem vezju Velim na Češkem. 

Tiskovni predstavnik podjetja Hitachi Rail Europe je podjetju Railway Gazette International povedal, da medtem ko je glavni razlog za opravljanje potovalnih stez 385 razreda v Nemčiji, je pomanjkanje dostopa do mreže Združenega kraljestva, družba ohranja svojo dolgoletno ambicijo oskrbe vozil z drugimi evropskimi državami. Kot tak je "vedno v pomoč, da bi imeli boljše znanje nemške mreže in industrije tam," je dodal.