sreda, 8. marec 2017

[ UK - TPE ] TransPennine Express naročila EMU in vleče zalog

UK: Potniški franšizne TransPennine Express je napovedal ukazov vredno £ 230m za CAF električne različnih enotah in-lokomotiva vleče trenerji za dostavo v 2018-19.

£ 120m da bi za 12 pet avtomobilov Civity UK InterCity EMU z največjo hitrostjo 200 km / h, je treba financirati iz Eversholt Rail. 25 kV 50 Hz enote so predvidena za začetek obratovanja do aprila 2019 in se bo uporabljal v anglo-škotska služb, ki delujejo na West Coast Main Line Manchester in Liverpool v Glasgow in Edinburgh. 
V 13 sklopov pet avtomobilov potiskane trenerji se bodo financirali iz Beacon Rail Leasinga, in bo deloval v načinu push-pull s Class 68 dizelske lokomotive v lasti Beacon Rail, ki bo zakupilo iz neposredne železniške storitve. TPE rekli "večino zahtevanega razreda 68 motorji so že zgrajena in z nakupom state-of-the-art vagone, ki se vleče iz teh motorjev, zelo potrebne dodatne zmogljivosti lahko hitro uvedli".
Avtobusi bodo sprva deluje s hitrostjo do 160 km / h, z zmogljivostmi za vožnjo pri 200 km / h, kot so elektrificirane poti. Ti bodo v uporabo od pomladi 2018, sprva deluje med Liverpool in Newcastle. Kasneje v letu 2018 bodo nekateri začeli prikazovati v in iz Scarborough. Ko Hitachi AT300 flota TPE je prispel v decembru 2019, bodo trenerji nato prenese na poti iz Liverpoola in Manchester Airport v Middlesbrough in Scarborough.
TPE dejal novi železniški vozni park, dopolnili sedanjo floto in "več kot dvojni vlogi na vseh medkrajevnih progah na severu in v Škotskem leta 2019". V nadaljevanju: velika večina "storitev bi deloval z najmanj petimi vagoni, namesto sedanje tri. TPE povedal vse njene vlaki bi morali brezplačno wi-fi z mediji strežniki pretakanje televizijskih oddaj, filmov in zabave, je "moderno notranjost s prostorno sedež ', klimatsko napravo in vtičnice na vsakem sedežu.

TPE je matična družba FirstGroup zavezala konkurenčno negovane za dobavo železniškega voznega parka in ločeno financiranje. TPE rekel nobene proizvajalci UK udeležilo voznega parka razpisu CAF zmagala, saj so njihovi obrati trenutno zmogljivosti z Bombardier delajo na Crossrail EMU in Hitachi dobavo flote Intercity Express programa.
CAF bo zagotovila tudi tehnično podporo in rezervni deli in vlagati v nov logistični center. Vzdrževanje vlaka se bodo izvajale Alstom na svojih objektih na Longsight (Manchester), Edge Hill (Liverpool) in Polmadie (Glasgow), z 25 novih delovnih mest se ustvari.
Naročila napovedala 20. maja sledila prejšnji dogovor za Hitachi za dobavo TPE z 19 pet-car elektro-dizelskih AT300 vlakov iz svojih obratov na Kasado na Japonskem in Newton Aycliffe na severovzhodu Anglije.
"Če potujete na delo, za poslovno ali v prostem času, naše storitve bodo ponudili več sedežev, izboljšano povezljivost in višjo raven udobja," je dejal TPE poslovodni direktor Leo Goodwin. "Izkušnje na krovu bo za nič drugega in bomo strankam ponudili realno alternativo avtomobilom in gosto cestno omrežje."