ponedeljek, 25. julij 2016

[ EU-Rail ] Železniški oskrba industrija novice na kratko

HARSCO Corp pričakuje, da bo snemanje poslovnih prihodkov US $ 1m za Q2 2016, vključno z zagotavljanjem ocenjene izgube US $ 40m zvezi s pogodbami, opremo za vzdrževanje s Švicarskih zveznih železnic. HARSCO dejal to odraža povečane stroške prodajalec, ki potekajo razprave z SBB, povečana ocene za stroške komisijskih, certificiranja in testiranje, kot tudi pričakovane naselij s stranko. "Mi smo jasno razočaranje zaradi dogajanja na naših železniških pogodb z SBB", je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Nick Grasberger 14. julija "Kljub temu izzivu, smo naredili velik napredek v zadnjih mesecih v razvoju naše visoko napredne opreme za to pomembno stranko. Veselimo se izvršuje na podlagi teh pogodb, v naslednjem letu in še vedno prepričani, da gradimo donosen posel v okviru evropskega železniškega trga. "

Hrvaški signalizacijo in varnostna oprema Družba ALTPRO širi svoje proizvodne zmogljivosti z izgradnjo R & D centra v Odre pri Zagrebu. Ta se financira s posojilom iz Hrvaške banke za obnovo in razvoj.
Ricardo Certification je akreditiran s strani akreditacijske službe v Združenem kraljestvu, da zagotovi priglašeni organ, imenovani organ in organ za ugotavljanje storitev, kar pomeni, da ni treba več uporabljati akreditacijo, dodeljene prejšnji lastnik Register skupine Lloyd. Ricardo Certificiranje pravi, da je prvi neodvisni ponudnik zagotovila v železniškem trgu ponuditi UKAS akreditirani oceno varnosti neodvisne.
Železniški sistem za rezervacijo razvijalec SilverRail je napovedal razširitev partnerstva z poslovna potovanja programske opreme podjetja zdijo.
GATX Corp poročali čisti dobiček v prvih šestih mesecih leta 2016 130 $ · 5m, v primerjavi z 107 $ · 6m v enakem obdobju lani. "Kljub nadaljnje poslabševanje razmer na lizinškem trgu vagona, GATX proizvaja odlične finančne rezultate v drugem četrtletju," je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Brian Kenney julija 21. "Kombinacija izboljšanje produktivnosti v našem vzdrževanja omrežja, tesen upravljanje prodaje, splošne in upravne stroške, višje od pričakovanih cen starega železa motorni vagon, in še naprej nizke obrestne mere več kot izravnati pritisk trga na prihodke od najemnin v četrtletju. Vendar se pritisk prihodki povečuje leto napreduje zaradi naraščajočega prevelike ponudbe vagonov, manj avtomobilov obremenitvah in izboljšano železniške hitrosti. "