torek, 2. februar 2016

[ USA Amerika - Texass ] "Texas Lokomotiva na poti spet"

"Še en del zbirke, da se premaknete na zgodovino center novega Cyclorama prilogi je Western & Atlantic Texas lokomotiva. Atlanta je bila ustanovljena kot terminus Western & Atlantic Railroad, in le dve motorji so prepuščeni v obstoj od te črte. Lokomotiva Texas je eden izmed njih, in še vedno najboljši zgodovinski primer Western & Atlantic lokomotiva dobe, zaradi česar History Center posvetiti $ 500.000 do prizadevanj za ohranjanje za Texas lokomotivo, ki jo je daroval mesta Atlanta leta 1908 in je bilo razstavljeno z The Battle of Atlanta slikarstva od leta 1927.

"Ker so železnice razlog Atlanta za to, da je ta parni motor je ikona nastajanja in rasti Atlanta kot Gate Mesto na jugu - trgovsko središče na jugovzhodu države," je dejal Sheffield Hale. "The Texas lokomotiva simbolizira Atlanta dolgoletno razmerje z železniškimi progami in pomen v mestu kot vozlišče za ljudi, poslovanja in idej. Ne artefakt lahko bolj pomembno za pripoveduje zgodbo o začetkih Atlanta od tega Western & Atlantic lokomotivo. "
Great Locomotive Chase ali Andrews 'napad je bil vojaški napad, ki je nastal 12. april 1862, v severni Gruziji med theAmerican državljanske vojne. Prostovoljci iz Unije vojske, ki ga civilna scout James J. Andrews vodil, poveljeval vlak in ga vzel na sever proti Chattanooga, Tennessee, delaš toliko škode, kot je mogoče, da vitalno zahodni in Atlantskem Railroad (W & A) linijo iz Atlante na Chattanooga, kot so odšel. Bili so ga zasleduje Konfederaciji sil najprej peš, in kasneje na nasledstvo lokomotiv za 87 milj.
Ker so moški unija zmanjšati telegrafske žice, konfederativci ni bilo mogoče poslati opozorila pred silam vzdolž železnice. Konfederativci sčasoma ujeli Raiders in izvršiti nekaj hitro, kot vohuni, vključno Andrews; nekateri drugi so bili sposobni, da so pobegnili. Nekateri napadalci so bili prvi, ki je prejel medaljo časti, ki ga je ameriški kongres za svoja dejanja. Kot civilist, Andrews ni bila upravičena.
Ker jedilnih vagonih še niso v splošni rabi, železniški vozni redi vključena voda, počitek, in zdrob ustavi. Poleg tega, kot lokomotiv časa, potrebnega za pogosto dopolnitev goriva in vode, ustavi za potnike in posadko, obroki so v kombinaciji s postanki za vodo in gorivo za potniški železniški potovanja.
Racija se je začela 12. aprila 1862, ko je redno zjutraj proti severu potniški vlak z lokomotivo generalnega ustavil na Big barakarskih, Gruzija (zdaj Kennesaw), na svoji redni rok iz Atlante do Chattanooga, tako da posadka in potniki lahko zajtrk v Lacy Hotel. Tam Andrews in njegovi Raiders ugrabljena generalnega in prvi avtomobil vlaka. Njihov načrt je bil, da z vlakom proti severu proti Chattanooga, ustavljanje, da poškoduje ali uniči skladbo, mostovi, telegrafske žice, in kretnic, ki stojijo za njimi, tako da se prepreči Konfederacijske vojsko, da bi lahko, da se premaknete vojakov in oskrbo iz Atlante do Chattanooga.Raiders načrtovano prečkajo zveznih obleganje črt na obrobju Chattanooga in ponoven Mitchell vojsko. So se odločili, da zajame vlak na Big barakarskih postaje, ker ni imela telegrafska pisarno. So pari iz Big barakarskih, pustili prestrašila potnikov, članov posadke in gledalcev, ki so vključene številne Konfederaciji vojakov iz tabora McDonald, ki je neposredno nasproti Lacy Hotel.
Dirigent vlaka, William Allen Fuller, in še dva druga moška, ​​lovili ukradenih vlak, najprej peš, nato handcar. Lokomotive času običajno v povprečju 15 milj na uro (24 km / h), s kratkimi rafali s povprečno hitrostjo 20 milj na uro (32 km / h). Poleg tega je teren severno od Atlanta je zelo hribovita in vladajoči stopnje so strma. Tudi danes, povprečne hitrosti so ponavadi nikoli več kot 40 milj na uro (64 km / h) med Chattanooga in Atlanta. Ker Andrews naj bi redno ustavi za opravljanje sabotaže, določenem zasledovalca, tudi peš, bi se lahko razumljivo so dohitel vlak, preden je dosegel Chattanooga.

V svojem footrace severu, Fuller opazil lokomotiva Yonah na Etowah in je poveljeval, loviš Raiders proti severu vse do Kingston. Tam, Fuller preklopi na lokomotivo William R. Smith in nadaljuje proti severu v smeri Adairsville. Dve milji južno od Adairsville, vendar pa so se Raiders uničil skladbe ter Fuller je bil prisiljen, da nadaljujejo opravljanje peš. Onstran poškodovanega oddelka, je prevzel poveljstvo nad južno lokomotive Texas na Adairsville, da teče nazaj, plačilno-prvič, proti severu.
Raiders nikoli daleč pred Fuller. Uničili železniško progo v ozadju ugrabljena vlaku je bil počasen proces. Raiders so bili preveč maloštevilni in so preslabo opremljeni z ustreznimi železniških tirov orodij in opreme za rušenje, ali z ustreznimi vžigalnih in eksploziva za učinkovito zapre linijo. Prav tako so se Raiders ukradli redno načrtovano vlak na svoji poti, in jih je potrebno držati časovnega razporeda tega vlaka. Če bodo dosegli tiru pred predvidenim rokom, so imeli tam čakati, dokler jih opravili, preden bi se lahko še naprej proti severu redne južno vlaki. Kot je dobro, imel železniški uradniki v Chattanooga dovolj časa za evakuacijo motorjev in voznega parka na jugu, vlečenje kritične dobave železniške stran od grožnje Unije, da bi preprečili njihovo bodisi zajeli generalni Mitchel ali ujet nekoristno znotraj Chattanooga med obleganjem unije mesta.