Letošnja ponudba kopalnih vlakov je zaradi februarske ujme zelo okrnjena. Od 25. junija se lahko potniki iz Maribora skozi Ljubljano do Kopra pripeljejo s kopalnim vlakom, ki bo vozil do konca avgusta. V mednarodnem prometu od 25. junija vozita dva direktna kopalna vlaka do Opatije in Reke. Vsak dan med 25. junijem in 28. septembrom vozi tudi kopalni vlak v Pulj. Več vlakov v poletnih mesecih prav tako vozi do Splita. Iz Ljubljane so povezave z Zagrebom, kjer potniki prestopijo na vlak do Splita. Z direktnimi vlaki so poleti dosegljiva tudi številna mesta v sosednjih državah - Gradec, Salzburg, Dunaj, Zagreb, Beograd, Budimpešta, s prestopanjem pa tudi druga evropska mesta.
Na Slovenskih železnicah so s številom prepeljanih potnikov s sezonskimi vlaki v Pulj in Reko zadovoljni. Zaradi poškodovane infrastrukture v letošnji ledeni katastrofi, ki je precej okrnila potniški promet med Pivko in Borovnico na progi proti Primorski, in deloma tudi zaradi ne prav poletnega vremena v zadnjih tednih pa bo letošnje rezultate le težko primerjati z lanskimi, opozarjajo v družbi.
Skupina Slovenske železnice je po revidiranih podatkih lani zabeležila 504 milijone evrov poslovnih prihodkov, kar je 11,1 odstotka več kot leto prej. Čisti dobiček je znašal 18,7 milijona evrov, kar je več od aprilske ocene, ki je kazala na dobrih 17 milijonov evrov. Leta 2012 je bilo čistega dobička za 2,4 milijona evrov.