Potniki medcelinskega železniškega predora pod morsko ožino Bospor so bili le dan po njegovem odprtju neprijetno presenečeni. Zaradi izpada elektrike so morali del poti prepešačiti.
Turčija je v torek odprla tri milijarde evrov vreden železniški predor, ki pod morsko ožino Bospor povezuje evropsko in azijsko stran Carigrada. 13,6 kilometra dolg predor je vlada turškega premierjaRecepa Tayyipa Erdogana označila za "projekt stoletja".
Turčija je v torek odprla tri milijarde evrov vreden železniški predor, ki pod morsko ožino Bospor povezuje evropsko in azijsko stran Carigrada. 13,6 kilometra dolg predor je vlada turškega premierjaRecepa Tayyipa Erdogana označila za "projekt stoletja".
A je že dan pozneje skupina potnikov po prekinitvi električnega toka morala zapustiti vlak in po tirih peš hoditi do drugega vlaka, preden je promet po nekaj minutah znova stekel.
Veliki načrti premierja
Erdogan, nekdanji župan Carigrada, je leta 2004 načrt o podmorski povezavi Evrope in Azije umestil med svoje megalomanske gradbene projekte za 16-milijonsko mesto. Med njegovimi drugimi projekti so bili še tretje letališče, tretji most prek Bosporja in kanal, v katerega bi preusmerili del pomorskega prometa.
Erdogan, nekdanji župan Carigrada, je leta 2004 načrt o podmorski povezavi Evrope in Azije umestil med svoje megalomanske gradbene projekte za 16-milijonsko mesto. Med njegovimi drugimi projekti so bili še tretje letališče, tretji most prek Bosporja in kanal, v katerega bi preusmerili del pomorskega prometa.
Njegove ambicije so bile sicer eden izmed razlogov za izbruh protestov junija v Carigradu, saj so se ljudje uprli načrtom urbanistov, zaradi katerih morajo številni zapustiti domove, mesto pa izgublja zelene površine.
Tudi ob tokratnem odprtju so kritiki izpostavljali, da projekt izraža "faraonske" ambicije Erdogana. Kritike so letele tudi na to, da je odprtje tako zgodaj, čeprav je bilo vnaprej povedano, da predor še kar nekaj časa ne bo polno operativen.