Če bi zgradili drugi tir proge Koper-Divača, bi bilo na 27 kilometrov dolgi trasi za 21 kilometrov tunelov. Ministrstvo za infrastrukturo pripravlja analizo 1,4-milijardne investicije in išče alternative. Odločitev v enem mesecu
Minister za infrastrukturo in prostor Samo Omerzel je prejšnji teden presenetil z izjavo, da bi gradnja drugega tira med Koprom in Divačo v dolžini 27 kilometrov stala kar 1,4 milijarde evrov, zaradi česar sta tako ministrstvo kot vlada zadržana do projekta. Premierka Alenka Bratušek je ob tem izjavila, da še enega Teša (gre za identično vrednost projekta) ne more podpisati, Omerzel pa je napovedal, da bo dokončna odločitev o drugem tiru znana v enem mesecu, ker je treba izdelati dodatne analize. Drugi bi imel velik pomen tako za nacionalno kot lokalno ekonomijo. Spomnimo: uprava Luke Koper je sicer nemudoma predsednici vlade in ministrstvu za infrastrukturo poslala pismo, v katerem pravi, da za razvoj nujno potrebujejo drugi tir. Izgradnja po oceni vodstva koprskega pristanišča ni le priložnost slovenskega gospodarstva, gre tudi za mednarodno kredibilnost Slovenije, ker v pristanišču že predolgo obljubljajo povečane pretovorne zmogljivosti.