petek, 27. september 2013

Bombardier je predstavil svojo novo OMNEO dvonadstropne platforme v Franciji: Regio 2N

  • Bombardier je OMNEO dvonivojskega vlakom, Bombardier dodaja novo platformo izdelek na svojem dvonivojskega portfelja EMU
  • Multi-vrsta platforma za izpolnjevanje različnih potreb: od visoko zmogljivostjo primestni bolj udobno medkrajevni, pri čemer vključuje regionalno potovanja
  • V 129 dvonadstropne vlake naročeno bo deloval v deželah Aquitaine, Bretanja, Centre, Nord-Pas de Calais, Provence-Alpes-Côte d'Azur in Rhône-Alpes

Železnica tehnologija, vodja Bombardier Transportation danes predstavila prvo OMNEO vlak na podpredsednikov za prevoz različnih francoskih regij in Guillaume Pepy, glavni izvršni direktor družbe SNCF, na mestu Bombardierjev v CRESPIN v severni Franciji. Ta nova dvonivojsko vlak, imenovan Regio 2N jih francoskih regij, je širši od običajnih sektorju EVE. Ponuja novo raven udobja potnikov skozi prostor bolj na krovu, največ sedežev, velike ploščadi z dveh širokih vrat, in tihih avtomobile za dolge vožnje. 2N platforma Regio je na voljo v različnih izvedbah, od šest do 10 avtomobilov, v skupni dolžini 81 m in 135 m. To je lahko potuje s hitrostjo med 160 km / h in 200 km / h.

So bili predstavniki ministrstva za promet in Ministrstvom za industrijsko obnovo prisotna, kot tudi Lutz Bertling, predsednik Bombardier Transportation.
Bombardier je zgradil devet testnih vlakov, da bi na tisoče testov, potrebnih za homologacijo je treba opraviti hkrati. Popolnoma opremljena Regio 2N vlak na razstavi je osma od teh posebnih vlakov.Medtem ko čaka na potrditev, bodo več vozili vlaki, testne vožnje, od januarja 2014 do dovolijo, da osebje SNCF, da jih upravljajo in preverjajo zanesljivost delovanja pred polnim zagonom.
Na Bombardierjev mestu v bližini Valenciennes so Regio 2N projektne skupine so pripravljeni zagotoviti proizvodnjo in zagotavljanje vseh 129 vlakov v samo dveh letih.
Do danes, regije Aquitaine, Brittany, center, Nord-Pas-de-Calais, Provence-Alpes-Côte d'Azur in Rhône-Alpes je dalo trdno naročila za 129 Regio 2n vlakov. Pogodba dovoljuje največ 860 vlakov.
"Vse večja uporaba regionalnih vlakov v Franciji kaže uspešna prizadevanja regij, da bi olajšali trajnostni in udobno mobilnost svojih prebivalcev," je dejal Lutz Bertling, predsednik Bombardier Transportation. "Ta vlak je prava izbira za zadovoljevanje prihodnjih potreb regionalnega prevoza, ne samo zaradi svoje velike zmogljivosti, udobja potnikov in visoko zmogljivost, temveč tudi po zaslugi številnih izvedbah na voljo, kot je V200 različico InterCity. CRESPIN ekipe letal Bombardier je izpolnjena izjemno tehnični izziv, ki ga dali popolnoma nov industrijski izdelek, kot je kompleks, kot je ta, in v tako kratkem časovnem obdobju. "
OMNEO je najnovejši izdelek dvonivojskega portfelja Bombardier EMU. Ponujajo visoko zmogljivost v gosto naseljenih območjih in hitro hitrosti na medkrajevne železniške povezave, dvonadstropne vlake so ključnega pomena za okolju prijazen in udoben železniški prevoz, ki se gibljejo na milijone ljudi vsak dan. Portfelj letal Bombardier je v dobrem položaju za zadovoljitev povpraševanja rasti trga v tem sektorju. UNIFE raziskave kažejo, da bi bilo povpraševanje po regionalnih vlakov ostajajo visoke in dosegajo 4000 avtomobilov na leto v obdobju 2014-2016. Francija, Nemčija in Velika Britanija sta po napovedih predstavljajo več kot polovico svetovnega regionalnem trgu z vlakom. Na regionalni segmentu delež dvonadstropne vlake se povečuje zaradi stalne potrebe po večji zmogljivosti.

O Bombardier Transportation

Bombardier Transportation, vodilno podjetje na področju železniške tehnologije, ponuja najširši portfelj v železniški industriji in prinaša inovativne izdelke in storitve, ki postavljajo nove standarde na področju trajnostne mobilnosti. Bombardier je ECO4 tehnologije - zgrajen na štirih temeljev energije, učinkovitost, ekonomije in ekologije - varčevanje z energijo, zaščito okolja in pomaga izboljšati skupno zmogljivost vlaka za operaterje in potnikov. Bombardier Transportation ima sedež v Berlinu, v Nemčiji, in ima zelo raznoliko bazo strank z izdelki ali storitvami v več kot 60 državah. To ima nameščeno bazo več kot 100.000 vozil po vsem svetu.

O Bombardier

Bombardier je edini svetovni proizvajalec obeh letalih in vlakih. Če pogledamo daleč naprej, medtem ko dali danes, Bombardier se razvija po vsem svetu mobilnosti z odgovorom na poziv za bolj učinkovito, trajnostno in prijetno prevoz povsod. Naša vozila, storitve in, predvsem, naši zaposleni so tisto, kar nas vodilna v svetu v prometu.
Bombardier s sedežem v Montrealu v Kanadi. Naši delnicami se trguje na borzi Toronto (BBD) in smo uvrščene na Dow Jones Sustainability World in severnoameriških indeksov. V fiskalnem letu je končalo 31. decembra 2012 smo objavili prihodke 16,8 milijarde dolarjev.