Alstom z dne Sobota, 21. septembra, na železniški postaji Metz, prvi Regiolis železniške Lorraine regiji (v severovzhodni Franciji). Seje so se udeležili dogodka so Jean-Pierre Masseret, Lorraine Deželni predsednik Sveta, Alain Autruffe, SNCF Lorraine direktor Claude Solar, SNCF Regije in Intercités direktor in Jérôme Wallut, Alstom Transport je Francija direktor. Lorraine je druga regija Francije (po Aquitaine v juliju 2013); do svoje naslednje generacije regionalni vlak.
Prihod Regiolis vlakov v Loreni je tesno sledila otvoritev Alstoma Regiolis poprodajnih storitev prostorov na 5. september 2013 ob SNCF Technicentre v Metzu. Alstom ekipe so na strani, da sodeluje pri usposabljanju voznikov in vzdrževalnih ekip.
Do danes je bilo 182 Regiolis vlaki naročiti za 12 regij v Franciji, v okviru pogodbe, ki jih je Alstom in SNCF podpisan leta 2009. Lorraine Regija odredil 10 Regiolis bimodalne vlakov (dizelski ali električni (dvojno napetost 25 kV / 1500 V)), 72 metrov in s kapaciteto do 219 sedečih potnikov. Na vrhu standardno obliko, bo Regiolis vlakih v regiji Lorraine imajo dodatno opremo, kot so sistem potniškega štetja, prostor za shranjevanje koles in pomoči za prepoznavanje vrat.
Regiolis vlaki potovali okrog 250.000 kilometrov in naj bi dokončanje fazo potrjevanja v oktobru 2013. Ti se bodo začeli obratovati po prejemu svoje AMECs (komercialnega obratovanja Dovoljenja), ki jih je EPSF (francoska varnost v železniškem prometu odbor) izdajo. Zahvaljuje SNCF in vsemi akterji v železniškem poslovni kanal Francije opravljeno delo, bo okoli 100 Regiolis vlaki so bili doseženi s konca leta 2014. Poleg Lorraine regiji, bodo vlaki za Alzacijo, Aquitaine, Spodnja Normandija in Picardie na voljo od leta 2013. Začetna komercialne storitve pa bo začel leta 2014.
Regiolis vlaki so od Coradia domet Alstom . So modularna in jih je mogoče prilagoditi potrebam vsake regije: pridejo v treh dolžinah (56, 72 ali 110 metrov), z izbiro štirih ravni udobja, da ustrezajo potovalne razdalje (primestni, regionalni ali medkrajevni), in funkcij bimodalna (diesel / električni) ali električni pogon. Regiolis vlaki so ekološka in ekonomična zaradi svoje nizke porabe energije in zmanjšala stroške vzdrževanja. Končno so dostopni vsakomur, zahvaljujoč njihovi sestavni, platforma višino nizko nadstropju.
Predelovalne Regiolis vlaki ustvarja več kot 4000 delovnih mest v Franciji Alstom in njenih dobaviteljev. Šest od desetih Alstom objekte v Franciji, ki sodelujejo v projektu: Reichshoffena (projektiranje in montaža), Ornans (motorji), Le Creusot (podstavke), Tarbes (pogonske verige), Villeurbanne (računalniki na krovu) in Saint- Ouen (oblikovanje).