petek, 22. februar 2013

"OBB" RailJet vlak v Češki železnic


Na Češkem spremljali v četrtek vlaka, da obiske v zadnjih mesecih dal divje strasti. Češke železnice, v sodelovanju z avstrijske zvezne železnice (ÖBB) bo na poti Dunaj-Břeclav-Brno-Olomouc-Česká Třebová-Přerov-Břeclav-Dunaj Fijuk ploščadi Siemens Viaggio udobje, znan kot Railjet.
Jutrišnji Railjetu ride je samo test, in vzletno-pristajalne steze njen info za naknadno. "Vožnja bo osredotočena na praktično potrditev nekaterih obratovalne parametre, dejavnosti informacijskih sistemov, sodelovanju v lokomotive z netrakční enoto in številnih drugih elementov v operaciji železniške mreže v Češki republiki," je dejal tiskovni predstavnik ČEŠKEGA Petr Šťáhlavský. Predstavitev javnosti želijo ride stezi v drugi polovici aprila.
Vlak bo v avstrijski barvah, Railjet v modro plašč Češke železnice podjetje Siemens samo proizvaja. Češke železnice imajo Willova Siemens pogodbo za 15 vlakov, po skoraj dveh letih Isjeckan kdaj avgusta lani v proizvodnjo doslej sedem sklopov za okoli dve milijardi dolarjev. Morate začeti voziti v decembru 2014, na praga-Brno – Dunaj – Gradec, kjer je do enako število ÖBB Railjet.
 
O vrstnem redu in uvajanje preostalih osem vlakov, do sedaj le razmišljal, na primer, so slušnih informacij o njihovih storitev iz Prage v Berlin, kjer je to primerno, v mesto. Nakup Railjet, vendar je sledil dolg spor. Zgradili proti zlasti podaljšanimi prevoz, ki je bil brez javnega razpisa. Da glasni kritiki railroad podjetnik Radim Jančura.
Celotno stvar je bila protimonopolni organ. Vzletno-pristajalne steze se šteje prevzem kot ključni za konkurenčnost na mednarodnih zračnih poteh, obstoječega nabora višje kakovosti, ki jih želite uvesti Railjet izboljšati udobje na notranjih linijah. Railjet pripada skupini vlakov za visoke hitrosti za hitrosti do 230 kilometrov na uro. Na Češkem skladbe v njih bo, na primer, otroški kino. Doslej, prvi in zadnji čas je Railjet uveden v Češki republiki pred nekaj leti na Češkem železniški Days v Ostravi.