ponedeljek, 28. januar 2013

FRA-UK; Vectron: Test teče v predor pod Rokavskim prelivom


Lokomotiva Vectron začel predora skozi francoski portal. Temu je sledila oprijem, preskusi zaviranja in odjemnik toka. Lokomotiva levi pojavila iz tunela v Folkestone v Angliji pred naslovom nazaj v Francijo za drugo fazo preskusa. Cilj Eurotunnel je ne bo več zanašati na posebne šest-osi lokomotive, vendar uporablja standardne modele štiri osi elezniškega tovornega prometa med celino in Velike Britanije. Michel Boudoussier, namestnik izvršni direktor Groupe Eurotunnel SA, je dejal: "je potrebno dopolnilo k odprtim dostopom ustanovila Eurotunnel odobritev novega železniškega voznega parka. Jaz sem zadovoljen, da je naše tesno sodelovanje s Siemens utira pot za novega mednarodnega tovornega prometa, zagotavljanje znatno zmanjšanje emisij CO2. Preskusi oznaka osebe Eurotunnel prispevek k izgradnji evropskega železniškega omrežja."


"Mi smo veseli, da so uspeli v dokazovanje izjemne uspešnosti Vectron tukaj, preveč. Pravi Vectron slogan "Ustvarjanje koridorjev", smo bili sposobni dokazati, da je izvedljivo za varno in zanesljivo delovanje standardna vozila v predor pod Rokavskim prelivom", je dejal Karl-Hermann Klausecker, CEO Siemens poslovne enote lokomotive in komponent.

Vectron preskus poteka zadnji vikend izkazalo, da standardni lokomotiva skladen z TSI smernice lahko deluje storitev skozi predor pod Rokavskim prelivom varno in zanesljivo brez potrebe po večjih sprememb (razen namestitev TVM vlak zaščitnega sistema).