V ŌBB pri izgradnji nove južne železnice vidijo velik potencial tako v tovornem kot tudi v potniškem prometu. Prevoz tovora po tirih naj bi se tako do leta 2055 povečal za od 7,5 do 10,8 milijona ton.
Ob tem se bo čas potovanja iz Dunaja v Gradec z novo železnico skrajšal na eno uro in 50 minut, medtem ko bo potnik med Dunajem in Celovcem potoval dve uri in 40 minut.
S tem se bo okrepil tudi potniški promet, so prepričani na ŌBB. Tako naj bi se število potnikov v avstrijski zvezni deželi Štajerska zvišalo s 5100 na 13.200 dnevno, v zvezni deželi Koroška pa naj bi vlaki dnevno prepeljali do 14.800 potnikov.
Izgradnja železnice naj bi stala okoli 8,5 milijarde evrov, pri čemer okoli 86 odstotkov stroškov odpade na odsek Koralm med Gradcem in Celovcem in predor Semmering med Dunajem in Gradcem.
ŌBB ob tem računa na 5,5 milijarde evrov dodane vrednosti v letih od začetka obratovanja železnice do leta 2055. K avstrijskemu BDP pa bo projekt prispeval 15,5 milijarde evrov.