torek, 24. november 2009

Lokomotiva za Kitajska - ALSTOM in SIEMENS!


[FR / CN] Kitajska Električni Lokomotivi
Lansko poletje, električni HXD2B je bila prvič opazila zunaj tovarn Alstom v Belfort. HXD2B je drugi evropski električni za kitajske železnice (CNR). To je 9.600 kW (!) En sam organ Co'Co "električni, za katerega je videz izdelka temelji na prvo generacijo platforme Alstom Prima. Sedaj se ena enota preskuša na preskusni sledeh velim (CZ). CNR je naročila 500 enot, ki Alstom bo zgrajen skupaj s Kitajsko, ki temelji Datong tovarne.

CNR je še vedno vlaga ogromne količine denarja v širitev in posodabljanje svojih flot. V skoraj vseh prenos tehnologije projektov s tujimi državami, je osnova za nove modele. Veliko novih modelov-lokomotiva se uvajajo v zadnjem času:

- HXD1: Siemens / Zhuzhou, Bo'Bo' enote Bo'Bo ', 180 lokomotive dobavljene, 9600kW

- HXD1B: Siemens / Zhuzhou, enote Co'Co ', 500 lokomotiv po naročilu, 9600kW

- HXD1C: tudi verzija 7200kW Co'Co "modela Siemens je opazil, imenovan HXD1C. Nobene dodatne informacije o tem vseeno.

- HXD2: Alstom / Datong Bo'Bo'-Bo'Bo "enot, 180 lokomotiv po naročilu, 9600kW, Prima design

- HXD2B: Alstom / enote Datong Co'Co ', 500 lokomotiv po naročilu, 9600kW, Prima design

- HXD3: V zadnjem času (22.10.2009) kitajski Dalian, Datong in Peking 7. februar rastline je bilo odrejeno, da poda 400 additonal enot tega serie v osmih prihodnjih mesecih. HXD3 je enota 7200kW Co'Co "prvotno razvil Dalian in Toshiba iz Japonske. Masovna proizvodnja je začela leta 2006 in sklepi so bili izraženi 240-640, ki je dostava končan letos. Ta številka se bo zdaj povečala na neverjetnih 1.040 enot.

- HXD3B: Bombardier / Dalian Co'Co "električni, 9600kW energije, 500 enot, ki temeljijo na platformi MTAB IORE, dostava 2009-2011.