nedelja, 22. november 2009
Dunaj Central Station "HBF" - več kot eno postajo
Celotna postaja Dunaj z velikostjo 109 hektarov je največji infrastrukturni projekt trenutno na Dunaju. To je za ta projekt, ne samo prometa ustaviti, vendar je razvoj celotne soseske!:
* Nova postaja tranzitni mesto multimodalnih vozlišč, da bi vseevropskem železniškem omrežju, pomembno mednarodnih in nacionalnih železnic velikega pomena. Nova postaja omogoča nemoteno Durchbindung-evropske železniške proge sever-jug in vzhod-zahod. To pomeni, da potujejo hitreje železniške povezave, bolj udobno vožnjo s preprosto spremembo in optimalno povezljivost in dostopnost v skladu z najnovejšimi standardi.
* Mesto izkušnje nov značaj in okolice bodo pozitivno vplivali na ta razvoj. Z domačim pisarnam pri ravni 550.000 kvadratnih metrov, 5.000 novih domov za okoli 13.000 ljudi, 8-acre park, šol in vrtca je mesto v mestu z visoko kakovostjo in ustvarili delovno silo okoli 30.000 ljudi. Nova soseska je priključen na visoki javni prevoz in so dostopni preko obsežne mreže kolesarskih in pešpoti.
Južna vzletno-pristajalna steza se konča v Meidling
Že decembra 2009 Južne železniške zapre svoja vrata. Od zaklepanje z časovni razpored sprememb na 13-11-19 december so platforme Južna železnica in postaje zapreti Dunaj Meidling delno prevzame funkcijo do konca South Station: na dolge razdalje in lokalnih vlakov Južna železnica in vzhodne vlakih in železniški promet na voljo v družbi začeli v glavnem na Dunaju Meidling. Večina vlakov durchgebunden Južna železnica na progi prtljažnik.