sreda, 8. julij 2009

Parni lokomotiv 52 8070-6






Na tej strani boste izvedeli zanimivih dejstev o našem podjetju Dampflok, raziskujejo in poročati z železniško entuzijasta Matthias Krause. Leta 1942 je začel serijsko proizvodnjo za služenje vojaškega roka tako pomembno tovornih lokomotiv v tako imenovani vojni lokomotive (KDL) Series 52. Approx. 8000 motorji z max. Trajanje 5 let so bili izdelani za vojno. Mnogi nemški, vendar tudi danes, v Poljski, Češki in francoskem ozemlju Lokfabriken imel sedež svoje proizvodne kriegsstrategisch to stikalo lokomotiva. Je bil proizveden zadnji stroj na 52 3223 s podjetja Baunummer 11.234 Jung Jungenthal v cerkvah v zmago. Po vojni so mnogi lokomotiv kot seks ali Reparacije, da so tako preživeli in v različnih delih Evrope, 2. World War II. Zato so se izkazali za zelo zanesljive in prilagodljiv. Serija 52 je še vedno najbolj pogosto pojavljajo številne pare v Evropi. Po vojni in težkih gradbenih Lokmangel let neprekinjeno, in se je škoda v kotel in slabosti očitna. Z odločbo z dne nemški Reich v GDR, v nekaterih od teh strojev na zmogljivosti povečala, in posledično življenjsko razširitvi postopka. The restored lokomotornem zdaj prejela imenovanje BR 52,80. Z novo konstruirana lokomotiva kotli lahko spali bolj učinkovito in izboljšati razvoj pare. Ogrevani bilo sedaj, ne samo s premogom, ampak tudi s slabo kakovostjo lignita. Bojler spremembe, nekatere spremembe upravljavca in kabino z njimi. V BR je bil do 52,80 v osemdesetih letih kot lokomotiva uporabljena. Ko je energetsko krizo v NDR, nafte so postala nezadostna, mnogi so že bile dodeljene lokomotive je aktivirana. Nato doživela renesanse in pare je bil potniški in tovorni vlaki uporabljajo. Ampak trend je premik od železniškega s cestnim se postopno pojavljajo v GDR iz. Iz Končno je prišel s stikalom na dizel vleko in e-lokomotiva delovanje. Zadnji znani vlečna BR 52,80 je datiran v leto 1994! Danes je še vedno približno 110 kosov reconstructed BR 52, približno 10 enot so operativni in so zdaj na voljo in ponovno za posebne izlete na voljo. Ni vsak parni lokomotiv je bila na koncu hladne Dampflokära izklop, mnoge so bile obravnavane Heizprovisorien uporabljajo na železniških gradenj. Z uporabo vroče pare je bil odstranjen iz Dampfdom o predvidenem razredu ogrevalnih kotlov ali jeklenke odstranili Einströmrohren in ogrevanje potniških vlakov, ali za vročo vodo, tuš ali ogrevanje prostorov, ki se uporabljajo. To je bil za ta namen številne pomembne dele odstraniti, tako da kotel na kolesih "je zapustil. V VEB Wollwerk Peitz je ta možnost po 1981 neuspeh v obratu kotel uporablja obrat, in so pridobljene z Deutsche Reichsbahn parna lokomotiva. Ker ni železniške povezave je bila zavržena BR 52,80 v železniškem delu Kamenz Kuhle Mayer prek cestnega prevoza od postaje Peitz vzhodu odpeljal gor. Bilo je ravno tiste lokomotive s številko 52 3223, zadnja lokomotiv v 2. Gradbeništvo serije Fa Jung Jungenthal bil zgrajen. Po obnovi kot 52 8070-6 preštevilči in v mnogih letih v Hoyerswerda in Kamenz doma, je zdaj njihova nova in končni namen kot Heizlok Fed. Ko v letu 1988 je novo vodstvo za daljinsko ogrevanje, elektrarne, je zdaj tudi Jänschwalde Peitz Wollwerk opremljena, končna Heizlok off. Ker je to edina lokomotiva Heizlok še vedno ostanejo na njihov končni namembni kraj. V preteklih letih je zob časa na masivno genagt lokomotiv in prispevala k Souvenierjäger zadnje razbitin po ustavi. Od leta 2001, je lokomotiva na lastno pobudo obnovil, popraviti in ohraniti. Podpora ki smo jo prejeli od železniške Club v Franconia Selb Rehau, nova kupola donirao os. Ker se z leti vse bolj redki z rezervnimi deli in finančnih možnosti niso dovolj na voljo, se za obnovo je zelo težaven in dolgotrajen. Danes, te prelepe parne lokomotive, funkcijo tehničnega spomenika.

Foto; Frank Gutschmidt (DB-PKP)