torek, 12. avgust 2025

[ITA-TI] »prihaja 46 novih vlakov Frecciarossa in drugih regionalnih vlakov»

 Z več kot 24 tisoč zaposlenimi ter nacionalnimi in mednarodnimi povezavami Trenitalia vsak dan prepelje več kot milijon in pol potnikov.



"Z razširjeno ponudbo, ki šteje 270 Frecce, 6 regionalnih vlakov, skupaj z več kot 120 medkrajevnimi vlaki, več kot 30 mednarodnimi povezavami in 200 intermodalnimi povezavami, ki so povezane z železniškimi storitvami, se zaveza Trenitalia krepi k zagotavljanju pravice do mobilnosti v obdobju, kot je poletje, ki zahteva precejšen napor," je pojasnil izvršni direktor.

Veliko pozornosti namenjamo tudi napovedni dejavnosti in digitalizaciji storitev.

"Na vlake smo namestili več kot 250 tisoč QR kod, da bi zagotovili takojšen dostop do informacijskih storitev in v realnem času," je dodal Strisciuglio.

K temu je dodana eksperimentalna uporaba chatbota na WhatsAppu, ki potnikom pomaga pri načrtovanju potovanja.

Cilj je zmanjšati nevšečnosti, zlasti v času, ko je železniško omrežje sredi infrastrukturne preobrazbe, s 1.200 aktivnimi gradbišči na dan.

«Iz Rima v Bari lahko potujete v približno treh urah. Od Barija do Neaplja v dveh.

Pomembne novice so tudi o transverzalni dolini reke Pad, kjer bo mogoče specializirati infrastrukturo in storitve z vzpostavitvijo namenskega omrežja za visoke hitrosti, da bi ustvarili nove železniške zmogljivosti za metropolitanska območja."

Na področju obnove voznega parka je Trenitalia načrtovala znatne naložbe na vseh področjih storitev.

«Visoke hitrosti bodo še naprej rasle, z naložbo v višini več kot 1,3 milijarde evrov za nakup 46 novih vlakov Frecciarossa.

K temu je treba dodati še stalno obnavljanje regionalne flote, kar bo privedlo do skoraj popolne obnove flote do leta 2027.

V segmentu Intercity vlagamo več kot 500 milijonov evrov v uvedbo 20 novih hibridnih vlakov, 12 električnih vlakov in 6 vlakov na baterije.

Cilj je osredotočiti se na tehnološko napredne, trajnostne in kakovostno usmerjene rešitve."

Pomembna je tudi osredotočenost na internacionalizacijo železnic za visoke hitrosti, izvršni direktor je poudaril, da je "Frecciarossa med Milanom in Parizom, ki je bila ponovno aktivirana aprila lani, zelo uspešna in delamo na novi povezavi med Rimom in Milanom z Münchnom.

Storitev se bo začela izvajati konec leta 2026 in se bo postopoma razširila v Berlin in Neapelj.

Konkreten projekt, ki bo Trenitalio in njene nemške partnerje vključil v še eno prestižno čezmejno povezavo."

Z vse širšo in razširjeno ponudbo, prenovljenim voznim parkom in močnim poudarkom na digitalizaciji želi Trenitalia okrepiti svojo vlogo v italijanski in evropski pokrajini, da bi vsem potnikom prinesla konkretne in pomembne koristi.