V Berlinu je Alstom predstavil tudi Coradia Stream HC (High Capacity), delno dvonadstropni EMU za CFL. Naročilo je izdano 18. decembra 2018 in zajema 34 regionalnih vlakov v vrednosti 360 milijonov evrov. Pogodba vključuje 22 EMU razreda 2400 s tremi vagoni dolžine 80 m in 12 EMU razreda 2450 s šestimi vagoni dolžine 160 m.
Vlaki z največjo hitrostjo 160 km/h so projektirani za napetost 25 kV 50 Hz; različica s tremi vagoni ima moč 3.330 kW, različica s šestimi vagoni pa 6.350 kW. V Berlinu je bila razstavljena enota s tremi vagoni 2405, sestavljena iz dveh dvonadstropnih končnih vagonov in enega vmesnega enonivojskega vagona. Vlak ima 334 sedežev, od tega 44 sedežev prvega razreda v nadstropju v razporeditvi 2 + 2 in 18 zložljivih sedežev v multifunkcijskem prostoru. Na vlakcu je prostora za dva invalidska vozička in 12 koles. Alstom navaja, da je 40 sedežev (12 % vseh) dostopnih brez vzpenjanja po stopnicah, zato so na spodnjem nivoju.
Pri vlaku s šestimi vagoni je 692 sedežev, od tega 88 sedežev prvega razreda, spet na zgornjem nivoju, in 36 zložljivih sedežev, ki so nameščeni v dveh večnamenskih prostorih; ti torej ponujajo prostor za štiri invalidske vozičke in 24 koles. Za enoto s šestimi vagoni proizvajalec navaja, da je 80 sedežev (ponovno 12 %) dostopnih brez potrebe po stopnicah. Notranja osvetlitev je LED, z vgrajenim WiFi-jem in polnilnimi vrati ter priključkoma USB-A in C. Vgrajen je tudi sistem za štetje potnikov.
Enote so opremljene z OBU ETCS Level 2 (Baseline 3) z nacionalnim ATP modulom STM-TBL1+. 30. junija 2021 sta CFL in Alstom podpisali pogodbo o opremi vseh 34 enot z ATO (Automatic Train Operation) na ravni GoA2, kar pomeni možnost popolnoma avtomatizirane vožnje in ustavljanja vlaka pod nadzorom strojevodje z možnost poseganja v vožnjo. Za izvedbo pogodbe je odgovorna tovarna Charleroi v Belgiji.
Razvoj CFL-ja Coradia Stream HC je potekal v tovarnah Valenciennes in Santa Perpètua de Mogoda blizu Barcelone. Na slednjem poteka končna montaža in prav tu se je v začetku decembra 2021 začela zagon prve enote na tovarniški progi. Sledile so nadaljnje vožnje, zlasti v Alstomovem testnem centru CEF 2 (Centre d'Essais Ferroviaires) v Baru. le-Duc (na severovzhodu Francije, na pol poti med Reimsom in Nancyjem).
24. junija 2022 je enota 2401 nato prispela v VUZ Velim na Češkem, medtem ko je bila enota 2402 testirana v Nemčiji, kjer je izvajala testne vožnje na omrežju DB Netz, pri čemer ni uporabljala lastne moči, saj ni opremljena za 15 kV. Napetost.
Enota 2403 je v začetku januarja letos prva prispela v Luksemburg, natančneje v skladišče Luxembourg-Bonnevoie v južnem delu mesta. Tu je bil 6. januarja predstavljen podpredsedniku vlade in ministru za mobilnost in javna dela. Dva dni pozneje se je začela testna akcija, ki bo trajala predvidoma do konca marca. V okviru akcije je 2403 januarja obiskal tudi Belgijo, kjer certificiranje izvaja Belgorail, v Franciji, kjer se je enota pojavila v prvi polovici februarja, pa francosko podjetje Certifer.
Dobave so bile pogodbeno načrtovane od leta 2021, pri čemer je bilo potrebno dovoljenje ne le v Luksemburgu, ampak tudi v Franciji in Belgiji. Zaradi zamud pri projektu naj bi novi EMU začeli uporabljati potnike šele sredi leta 2024, dobave pa naj bi bile končane leta 2025. Pričakuje se, da bo prihod novih vlakov povečal zmogljivost flote operaterja za 46 sedežev. %.
Sprva se bodo vlaki uporabljali predvsem na severni poti od prestolnice Luksemburga do Troisviergesa ali (kasneje) do Lièga v Belgiji. Delovali naj bi tudi na čezmejnih linijah proti zahodu v Belgijo (Athus, Arlon) in Francijo (Longwy). Flota Coradia Stream HC bo postopoma nadomestila Z2 Class 2000 EMU.