četrtek, 27. april 2023

[FRA-ALSTOM] Alstom bo dobavil 60 dodatnih vlakov RER

 

  • Novo naročilo v vrednosti skoraj 1 milijarde evrov za 60 dodatnih vlakov RER NG za progi D in E omrežja Île-de-France, ki jih upravlja Transilien SNCF

  • Kot rezultat te možnosti je bilo naročenih skupno 131 vlakov RER NG 

  • Ta nova generacija dvonivojskih tirnih vozil bo uporabljena na progah RER D in RER E, ki jih upravlja Transilien SNCF Voyageurs za Ile-de-France Mobilités, da bi izboljšali raven udobja in rednosti teh prog.




  • 26. april 2023 – Alstom bo podjetju SNCF Voyageurs dobavil 60 dodatnih vlakov RER nove generacije za progi RER D in RER E omrežja Île-de-France, v skupni vrednosti skoraj 1 milijarde evrov.

    To naročilo, ki ga 100 % financira Île-de-France Mobilités, predstavlja prvo možnost v okviru okvirne pogodbe, podpisane leta 2017 med SNCF Voyageurs (naročil Île-de-France Mobilités) in Alstom, za ocenjeno potrebo po 255 vlakovnih garniturah. Trdna tranša pogodbe RER NG je vključevala dobavo 71 vlakov; to novo naročilo prinaša število naročenih RER NG na 131.

    »Navdušeni smo nad to možnostjo, ki dokazuje ponovno zaupanje SNCF Voyageurs in Île-de-France Mobilités v Alstomove vlake RER NG. Ta vlak nove generacije bo izboljšal potovalno izkušnjo vseh prebivalcev Île-de-France z zagotavljanjem večjega udobja in zanesljivosti,« je povedal Jean-Baptiste Eyméoud, predsednik Alstoma v Franciji.

    Ta pogodba je del politike družbe Île-de-France Mobilités za posodobitev celotnega voznega parka v omrežju Île-de-France. RER NG je posebej zasnovan za gosta mestna območja, ki so značilna za promet v regiji Île-de-France.

  • Vlak z večjo zmogljivostjo in dostopnostjo

    Ta vlak je bil zasnovan tako v smislu celotne arhitekture kot notranjega oblikovanja, da optimizira zmogljivost in pretok potnikov. Zahvaljujoč popolnoma odprti arhitekturi in širokim vratom omogoča veliko pretočnost pri vstopanju in izstopanju potnikov ter ponuja tri različne potovalne prostore. Vsak potnik si lahko izbere mesto glede na dolžino potovanja.

    • Na primer, ploščadi za stoječe potnike je mogoče izbrati, ko je pot zelo kratka, saj omogoča enostavno premikanje, kot v metroju;
    • ker so nizka mešana območja (stoječa ali sedeča) idealna za potovanje, krajše od 20 minut;
    • v zgornjem nadstropju pa so prostori z regionalnim udobjem in več sedeži na voljo za daljša potovanja.

    Poleg tega v vsakem od končnih vagonov platforme omogočajo potnikom na invalidskih vozičkih neposreden in hiter dostop do njihovih namenskih območij.

  • Udobnejši vlak

    Vlak je bil zasnovan tako, da zagotavlja izboljšano raven udobja. Vsebuje naslednje funkcije: klimatsko napravo, LED razsvetljavo, prilagojeno času (dnevno/nočno/postanki na postajah), USB vtičnice in številne zaslone, ki potnikom omogočajo hiter dostop do relevantnih informacij. Posebna pozornost je bila namenjena tudi sedežem, da bi potnikom zagotovili vrhunsko raven udobja.