četrtek, 9. februar 2017

[ UK - British ] Merjenje in odloča o tem, kaj potniki želijo

K: InterCity West Coast franšizojemalec Deviški Vlaki uspela izboljšati zadovoljstvo potnikov z internat, sedenje in zabavo na krovu, ki delajo s podatki, odnosov s strankami podjetja ITG Stvarnika in uporabo vizualno analitiko platformo Qlik je. 

Več kot 200 000 odzivov na pregledih e-pošti, da ljudem, ki so naročene vstopnice prek Virgin Trains spletne strani so bili zbrani s 300 000 pripomb ujetih, analizirajo in nato prikaže z aplikacijo "Awesometer". Ta je na voljo za 700 Virgin vlakov osebje, ki lahko identificira težave in ukrepati, in aplikacija omogoča analizo trendov, zvestobe in čustvo, ki ga postaja, vlak, poti, uro, dan, teden in mesec.
"Vsi smo približno dajanje našim kupcem v srcu, kar počnemo," je dejal Chris McDermott, zagovorništvo direktor na Deviških vlakih. "To pomeni, da pri spreminjanju našega poslovanja, ki temeljijo na kaj naše stranke povej nam je pomembno za njih. Da bi to dosegli, smo želeli uporabiti najboljša orodja v industriji, da bi bolje razumeli, kaj naše stranke zahtevajo. "