sreda, 27. april 2016

[ UK- EuroStar ] načrtovanje za London - Amsterdam

EUROPE: Cross-Channel operater hitri vlak Eurostar namerava zagnati testni vlak med Londonu in Amsterdamu naslednji mesec kot del podrobnega načrtovanja za uvedbo storitev potniškega prometa na progi konec leta 2017, predsednik Nicolas Petrovic povedal železniške list 25. aprila .
Podrobni pogovori potekajo z ustreznimi nizozemskih organizacij glede načrtovane storitve. Petrovic ne zavežejo k točno določen datum za začetek izvajanja storitev iz dobička, ki pravijo, preveč dejavnikov so zunaj nadzora izvajalca.

Petrovič je dejal, mejne formalnosti se bo opravilo pred potniki krovu UK-vezanih vlakov, kot s storitvami iz Pariza in Bruslja. Kot se ne bi zahtevalo, a rezultat potniki izkrcajo v Lillu za mejno kontrolo, kot se trenutno dogaja na storitve z juga Francije v Veliko Britanijo. Natančne podrobnosti je še treba izdelati, vendar Petrovič je dejal, vse vpletene strani so zelo podpira projekt, s pripravljenostjo da se zgodi.
Petrovič je dejal storitev med London, Rotterdam in Amsterdam Centraal je še posebej privlačna za Eurostar, saj se pričakuje, da bo tudi v obeh smereh, z močnim poslovna potovanja trgu in številnih nizozemskih potnikov, ki letijo v Veliki Britaniji kot tudi izhodnih potniki v Veliki Britaniji.
Druge nove poti, ki jih obravnava Eurostar vključujejo skozi London - Bordeaux storitev, ki bi izkoristili odprtju LGV Sud Evrope Atlantique julija 2017. Ta pot bi bila bolj osredotočena na prosti čas potovanja od storitve Amsterdam.
Leta 2014 Eurostar začela spodbujanje potovanj iz Velike Britanije Genève preko spremembe na TGV Lyriastoritev v Lille Evropi, vendar to ni bilo tako uspešno, kot je bilo pričakovati. So mislili, da je neprivlačna čas na poti več kot 6 ur in potrebo po spremembi vlakov.
Eurostar je dejal pot v Nemčijo, so bili pogosto razpravlja, vendar trenutno ni v obravnavi, deloma zato, ker bi bilo bolj tehnično zapletena. Njegova trenutna Gre torej za Amsterdam.
  • Thalys je začeti notranjih sprememb ob koncu leta 2016, ki je varna vlakovne poti, vlečni tok in gonilniki za odsek poti v Nemčiji v svojem lastnem imenu, ne pa prek Deutsche Bahn boste videli. DB ima manjšinski delež v Thalys in deluje konkurenčnih storitev iz Bruslja v Nemčijo.