Igor Napast
Zapornice
na Pragerskem naj nikoli ne bi bile spuščene več kot deset minut,
vendar to čakajočih voznikov najbrž ne bo potolažilo.
Večminutno čakanje pred spuščenimi
zapornicami na železniških prehodih voznikom v poletni vročini dodobra
načenja živce; namen sistema je varnost udeležencev v prometu,
odgovarjajo v SŽ
"Vsaka minuta je neskončno dolga, vlaka pa od nikoder. Zunaj žge, da vročino kar vidiš, mi pa čakamo, čakamo ... Seveda vozniki v taki vročini ne izklopimo vozil, saj nam še edino delovanje klime pomaga pri takem 'nategovanju' živcev, a čakanja vseeno kar ni konec. Nekateri pešci, kolesarji in motoristi so obupali in prečkali progo kar pri rdeči luči, mi v avtomobilih pa le gledali, od kod se bo vzel kakšen vlak," je med drugim zapisala Valandova.
Čakanje povzročila okvara
Iz Slovenskih železnic (SŽ) sporočajo, da je daljše čakanje pred zapornicami na Pragerskem v ponedeljek povzročila okvara garniture, da pa čakanje po njihovih podatkih kljub temu ni preseglo desetih minut, kolikor so po postajnem redu Železniške postaje (@P) Pragersko lahko najdlje spuščene tamkajšnje zapornice. "V konkretnem primeru so bile zapornice spuščene devet minut. Zapornice za potniški vlak 3491 so bile spuščene ob 16.16, vlak je bil na odhod pripravljen tri minute pozneje, a je strojevodja ugotovil, da je garnitura okvarjena. Napako je poskušal odpraviti, ko mu to ni uspelo, je o tem obvestil prometnika, ki je ob 16.25 razrešil izvozno pot vlaka in dvignil zapornice," sporoča predstavnik za stike z javnostjo pri SŽ Marko Tancer.