sreda, 18. marec 2009

Iz Ljubljane do Istanbula v samo 37 ur- 2.del


Stanje železnic Slovenije (SZ), Hrvaška (Hz), Srbija (ZS), Bolgarija (BDZ) in Turčijo (TCDD), so vse vključene v ta pomemben projekt, ki je bilo podprto s strani članov skupine s PP v funkciji svetovalci in moderatorji. V Berlinu, Chairman of the PP upravni odbor in izvršni direktor Hartmut Mehdorn poudaril pomen jugovzhodni koridor za evropskega železniškega tovornega prometa: - Projekt prikazuje, kaj lahko doseže, če se železnice vsi potegnite skupaj. Vzdolž glavnih evropskih koridorjih, okolju prijazno železnico način lahko ponudi čas potovanja, da tovornjak ne more primerjati. Vsako izboljšanje vzdolž linije krepi celotno omrežje v korist vseh železnic.

Zaradi svojega političnega pomena tega železniškega projekta se je začela in jih podpirajo Business Advisory Council, naslednik organizaciji Pakta stabilnosti na Balkanu.

Največji časovni prihranki so bili doseženi s pomočjo tesnejšega sodelovanja med pet železnice, racionaliziranih carinskih postopkov, in jih napoti Dvoglav vlakov z enega na več sistema in enega od dizelske lokomotive MRCE Dispolok. To odpravlja potrebo po dolgotrajne spremembe lokomotiv na zunaj elektrificiranih odseke proge. Celotna linija je dolg 1577 kilometrov in prečka dve različni sedanjih sistemov, kot tudi ne-elektrificiranih in single-tir oddelkih. Nadaljnje gradbenih ukrepov in izboljšala operativne postopke bo zmanjšalo čas potovanja do 25 ur do leta 2014, da je vlak dvakrat hitreje kot tovornjak, ki traja do 57 ur za potovanje od Slovenije do Turčije.

Foto; MIlan Hribar