četrtek, 28. januar 2016

[ SRB - ŽS ] Po več kot štirih desetletjih odprti postaji beograjskem Centru v Prokop (Ex JŽ )

"Končno smo prispeli, je potovanje trajalo več kot 40 let, je bilo delo opravljeno pravočasno in kjer imamo sedaj, da se premaknete naprej, in govorimo o zagonu celotno državo," je povedal postajo Belgrade Center, srbščina premiera Aleksandar Vučić, da označite dokončanje Prva faza izgradnje prihodnjo glavno železniško postajo Belgrade Center v Prokop, ki je po 40 letih, odprta za promet.
Vučić je zaznamovalo odprtje te postaje, tako da pridejo na postajo z novimi plačnic Stadler vlakom, ki bo potekal od danes na Beograd - Novi Sad.



Poleg tega, da je premier današnji slovesnosti se je udeležil namestnik predsednika vlade in minister za gradbeništvo, promet in infrastrukturo, prof. Dr. Zoran Mihajlović, župan Beograda, Sinisa Mali, mesto
Manager Goran Vesić, Ambasadorji Kuvajt in Češka, predstavniki kuvajtskega sklada za arabske gospodarski razvoj, kot tudi predstavniki srbskih železnic.
"Beograd Center je končana, smo prišli in kje se moramo premakniti naprej, tukaj se ukvarjamo z načrtom, hitrost in namen, in ne govorim o vlakih, ampak za Srbijo," je dejal premier.
Po njegovem mnenju je danes v Prokop ni o vlakih, ampak o zagonu državo na njenem urniku, ki je točna.
Končno, "vemo, kam gremo in kje bomo dobili," je dejal Vučić, ki metaforično vzporednico z uvedbo Srbije.
"Vlak, ki smo ga začeli, kar Srbija gredo naprej, je bilo, da bi tisti, na levi strani, in tistimi, na desni strani, in tistimi iz mesta, in tisti, ki so bili na krovu, kot slepi potniki," je dejal Vučić in dodal, da le vsak od njih ", je treba plačati vstopnico".
"To je zemljevid Srbije za Evropo. To je prva postaja. Zamude ne bo," je dejal Vučić.
Vučić je dejal, da je odprtje te postaje je razvidno, da se vse, kar je mogoče storiti, ko so državljani dragoceno, ko je načrt in da lahko velike projekte postale resničnost, ko razmišljam o otrocih in prihodnosti.
"Zadovoljen sem na vse ljudi, ki želijo dobro svoje države, in ki gledajo v prihodnost in ki svojo prihodnost vidijo v Srbiji vidim nasmeh in zadovoljstvo," je dejal Vučić.
Premier je dejal, da je bral o železniškem prometu in je stala na navedbi, da ni vse vožnje in resen človek nekam prišli
"Zato sem danes tu, da vam povem, da smo končno prispeli, izlet trajala dlje časa, več kot 40 let, smo spremenili vlaki in strojevodje in osebe, ustavljanje, ki stoji na pit ustavi, je bila odložena, klackali gor, me vlečejo, so bili prepričani, da ne vemo, kam gremo in zakaj, včasih tihotapljenje, plačujejo dražje cene, ki čakajo, v upanju, vendar smo imeli kaj, "je dejal Vučić. 
Po njegovem mnenju se je v zadnjih 420 dneh v rekonstruirani postaje Belgrade Center.
"Mi smo in kje bomo še naprej," je dejal Vučić.
Rekel je, da ne gre za železniško postajo, so prihodi in Navada vlakov, temveč začetek državi, njegov točen in natančen časovni razpored v prihodnje, disciplina tistih, ki vladajo, urejenost in vljudnost avtomobili, osebje in potniki.
Vučić je dejal, da je težko v Evropi, da bi našli lepe vlakov, kar je Srbija.
"Mi smo danes tukaj, ker smo lahko mirno rečemo, da smo točno vedeli, kam gremo in kam gremo do tja. In kdor vidi Prokop, bo vedel, kaj govorim, in vem, da to nima nič opraviti s politiko," je dejal Vučić.
Vlak, da smo začeli je bilo, da bi tisti, na levi in ​​na desni strani, in tistimi, v centru in celo slepi potniki morajo biti hitro in pravočasno, je edina stvar, vsakdo ima vozovnico plačati, Vučić je dejal.
"Iz tega zemljevida, ki je jaz sam ne vidim kot kaj več kot dirigent, ki se glasi ponoči, imam dolžnost izločiti za nove proge, postaje, šole, bolnišnice, ceste in mostove, za vse, kar se ni zgrajena, in kaj sem in drugi člani vlade imajo velike načrte in kaj smo naredili v mnogih pogledih, "je dejal Vučić.
Dejal je, da je vstopnica za vstop v svet in v Evropi, in pozval državljane, naj sprejmejo ta vlak, ker bo prišlo do zamud.
Opozoril je, da je v obdobju, in na čas, brez dan zamude, jo je dala v tisto, kar je mnogo sum.
Vučić je dejal, navaja, da bo postaja v celoti končana do leta 2018, eno leto pred predvidenim rokom, je dejal, da bi bil eden od najlepših postaje v Evoropi.
"Mi smo z Evropo in najlepših mest je treba primerjati," je dejal Vučić.
Srbija ima načrt in prihodnost, in na ta način nihče ji lahko ustavite, Vučić je dejal.
"To je vaša prednost, hvala za tisto, kar ta država ljubezen in podporo in hvala tebi, ti rezultati so možne. Srbija bo delo in potiskajo naprej," je dejal Vučić.



Popolno postaja 2018 pred rokom
Železniška postaja Prokop je treba v celoti končan v letu 2018, eno leto pred predvidenim rokom, je dejal Vučić je napovedal, da bo naslednja faza dela na njem se je začela v marcu.
"Dostopne ceste začeli delati v marcu. Kar je pogoje in zadeve je vse čisto kot pisku in to je trenutno ena največjih gradbišče v Evropi, zaradi česar je glavna globalna podjetja se šteje prestižno delo," je dejal premier.
"Za veliko mednarodnih podjetij, je to delo, ki priželjukuju, ste videli danes češke izvajalcev, Kuwaitis, so vsi zadovoljni, bomo to izvedli po mnogih letih tiptoeing v" Vučić je dejal v odgovoru na vprašanja novinarjev po odprtju postaje Prokop.
Dejal je, da se bo delo nadaljevalo na vse druge projekte, tudi v Beogradu, saj je pojasnil, naj bi Beograd je eden od najlepših mest, med drugim zato, ker bo pritegnila turiste in naložbe, in "to je super stvar za nas. "
Vučić je dejal, da ima Prokop okoli 100.000 kvadratnih metrov prostora, in da je bila postaja "pravi lepote".
"Bil sem v Berlinu, in videli, kako to izgleda v njih, in da Beograd ne bo zaostajala, nasprotno," je dejal.
Vučić je dejal, da je gradnja postajnega poslopja in da vse deluje, kot bi moral.
"Dostopne ceste počicnjemo delati v marcu, in v naslednjih dveh mesecih, če sporazumi ne podpišejo, bomo začeli takoj izkoristiti gradbene sezone in začeti delati" Vučić je dejal in dodal, da je to ena največjih stavb v tem delu Evrope.
Premier je dejal, da Prokop financira kuvajtskega posojila, da so razmere ugodne.
"Mi se vračamo k srbske vlade bo to financiral en ali drug način," je dejal.
Vučić je pojasnil, da za zdaj v obtoku modelu, da je nekdo storil in upravlja tako, da po določenem številu let nazaj, z minimalno porabo vlade.
"Bomo videli. Imamo tri možnosti v obtoku," je dejal.
Za poskusi zanika: "Če trenutni mest za osvetlitev"
Vučić je zanikal kakršen koli dvom, da je vse v smislu zaključka projekta Prokop "čist kot piščal," z navedbo "haters" na socialnih omrežjih Teslov besede, "je njihovo sovraštvo pretvori v električno energijo lahko mesta na svetlobo."
Odziv na obtožbe novinarjev na otvoritvi postaje Prokop, je Upravno sodišče odločilo, da je bila ponudba nezakonita, je premier povedal, da je vse čisto kot piščalko, in da lahko vsakdo, ki ima ugovore veljajo za pristojne organe.
"Če ima kdo kakršen koli dvom naj ji to storiti. Sem delal srbsko podjetje na najboljši način in srbskih delavcev. Ne bom pustil tiste, ki vsaj imajo pravico, da govoriti o tem, govorimo o korupciji in kriminalu, še posebej, ker sem vedel, da ne jaz niti drugi niso sprejeli nobenega denarja, "je dejal Vučić.
On je "tisti, ki bi v socialnih omrežjih želite UNIZA dan," je dejal, da je "njihova hate pretvori v električno energijo, da prižgejo mestih lahko", ki se nanaša na besede nasprotnikov Teslovih.
"Bolje, da ti ljudje gledajo na sebe in videli, kako se nabrali bogastvo, ne pa pošteni ljudje, ki iščejo napake, ki so bili z menoj, to videli," je dejal Vučić.
Dejal je, da je z domače, je tuje podjetje nezadovoljni z dejstvom, da Energoprojekt delamo in da so želeli narediti delo.
"Veseli me, da so srbska podjetja večino opravljenega dela in sem vedno vesel, ko srbska podjetja dobili službo, v skladu z zakonom".
Mihajlović: Beograd se je vrnil na zemljevidu evropskih železnic
Podpredsednik vlade in minister za gradbeništvo, promet in infrastrukturo, prof. Dr. Zoran Mihajlović je dejal, da otvoritvi beograjskega Prokop nazaj na zemljevid ZELENICE Evrope.
"Prihodnost ne more priti sam, ampak je odvisna od vseh nas skupaj, so veliko delo. Naša naloga je, da še naprej delajo Prokop in vse druge infrastrukturni projekt, ker je Srbija se premika naprej," je dejal Mihajlovich. Ona se je zahvalil predsednik vlade Aleksandar Vučić, ker je pomagal, da se končno zaključila in odprla Prokop, po 40 letih, ki je, pravi, v prvi vrsti odvisen od politične volje. "Sem stal veliko novinarjev, politikov, strokovnjakov, starih in da Prokop ni bil končan. To ni bila odvisna niti za finance, strokovnjakov, projekte, od politične volje," je dejal Mihajlović in se zahvalil vsem, ki so delali na projektu.
Regionalni direktor za Srednjo Azijo in Evropo, Kuwait sklada za Arab gospodarski razvoj Yousef Al Bader je dejal ob otvoritvi, da je gradnja Prokop posledica odličnega sodelovanja med Srbijo in sklada. Rekel je, da je bil navdušen z odlično izvedbo projekta, v roku 420 dni in velike prihranke pri stroških. Al Bader, z zagotovilom, da je kuvajtski sklad še naprej pomagati in podpirati projekte v Srbiji, je dejal, da upa, Prokop povečati življenjski standard državljanov.
Kuvajtski veleposlanik v Beogradu Jusuf Ahmad Abdulsamad je dejal, da so vsi projekti, v katerih je država sodelovala v Srbiji priča o velikem prijateljstvu med obema narodoma.Dodal je, da upa, da so ti projekti bodo še bolj v prihodnosti.
Pričakuje se, da za celotno preselitev železniške postaje od središča mesta do postaje "Prokop" lahko traja eno leto.
Funkcija osmih skladb, ki so bile zgrajene po evropskih standardih, in pet platformo, in je "Prokop", ki je bila uporabljena za mestni železnici vlaki, ki BG vlak, odprta za sprejem in odpremo potniških vlakov na progi Beograd - Novi Sad - Beograd.
Na tej progi bo deloval novega električni vlaki Stadler, skozi bo Prokop še naprej vsak dan, ki poteka 105 BG vlakov.
Po zaključku te faze, da je mogoče železniški promet v celici za osem od desetih načrtovanih poti, kakor tudi sprejem in odpremo potnikov na petih od šestih platformah, z vsemi potrebnimi deli za organizacijo in nadzor prometa vlakov in potnikov.
Napolnjena s časovnim okvirom za dokončanje del je 420 dni in pogodbena vrednost 25,8 milijona evrov, predvidenih s posojilom iz kuvajtskega sklada za arabske gospodarski razvoj.Projekt je izdelal Traffic Institute CIP.
Delo na prvi stopnji je prinesel konzorcij, ki ga Energoprojekt je vodil, in se je med drugim gradnja tretje, četrte, sedme in osme skladbe, sanacija obstoječega devetega in desetega poti.
Delo na rekonstrukcijo železniške postaje Belgrade Center v Prokop se je začela 3. decembra 2014.
Narejeno je bilo šest postajnih tirov - 3, 4, 7, 8, 9 in 10, vključno štiri tako imenovana izvlačnjaka in skladbe 5 in 6 merilnik v območju platform so zgrajena in dana v obratovanje leta 2010, in prvi in ​​drugi tir, za katere je zaključil podvozje, ter naročanje materiala in opreme za vgradnjo kasnejših skladb.
Pri petih od šestih platform obaveljeni stavba in instalacijska dela, kot tudi dva potniška prtljaga podhodov - Dedinjska in Senjačka strani.
Delo je opravil konzorcij podjetij zbrali okoli "Energoprojekt oprema", in sestavljena iz več "Energoprojekt Civil Engineering", "Energoprojekt gradbeništvu," ZGOP in AZD.
Dela vključena namestitev električne energije in telekomunikacijskih sistemov v pothodinicima in na platformah.
Uvedena je bila kot informacijski sistem za obveščanje potnikov in zaključili prenovo hidroizolacijo krovu nadmorske višine 105, nato pa se obrnite omrežja in gradnjo štirih transformatorskih postaj, odpravo naprave in lokalnih kabelskih omrežij, varnostne postaje Beograd center, kot tudi Rasputnica Karađorđev park in Dedinje elektronsko signalizacijo Varnostne naprave in rekonstrukcija škatle mobilnega signala.
Naslednja faza vključuje gradnjo stavb postaj, prometa in dostopom potnikov od avtoceste E-75 in obrobnih mestnih cestah in podporno infrastrukturo.
Prav tako je predvideno, da je "Prokop" na krovu dvignil zgornje nadstropje, kjer se bo postaja, ki se nahajajo trgovine in drugih objektov površino več kot 100.000 kvadratnih metrov.
Gradnja železniške postaje v Prokop je v teku od leta 1974, ko je poletel kot ideja, nato pa župana, vendar od leta 1996 ni bilo nobenih prispevkov.
Dela na terenu so se začela leta 1977, vendar je bila kmalu prekinjena zaradi pomanjkanja finančnih sredstev, nato pa leta 1990 in v letu 2000 nadaljevala prekinjena spet
Na razpisu leta 2005 zmagal na madžarsko "TriGranita", s katerimi so bila pogajanja zaključena, saj med drugi pa je zahteval, da se mu podeli pravico do gradnje na mestu sedanje železniške postaje in Save amfiteater.
Postaja "Prokop" je del železniškega vozlišča in centra železniškega omrežja v Srbiji v Beogradu.
Gradnja potniški postaji Belgrade Center v Prokop, tehnične postaje v Zemunu in Kijevo, Cargo Center prevoza v Makis in bypass železniškega Beli Potok-Vinča Pančevo, tovorni sistem in nov sistem potniškega začel delovati s konceptom prijemal.