torek, 27. januar 2009

Vlak operaterji imajo težave na Slovenskem Tirnice


Avstrijski železniška podjetja Graz Köflacher vlaka in Busfahrbetrieb (GKB) in transport hčerinsko ÖBB Rail Cargo Austria (RCA) so že v prvi polovici lanskega leta, da odobri vključitev dejavnosti tovornega prometa v železniškem omrežju, bodo prejeli Sloveniji.

Je imel GKB Graz-Koper-Express načrtovano, štirikrat tedensko menjavo med Avstrijo in Slovenskih pristanišču Koper se prevaža. Vendar pa je avstrijska družba, se varnostno spričevalo in tako najpomembnejši pogoj za uporabo, v skladu s poslovno dnevno finance je bilo umaknjeno. Državna agencija za železniški promet kot razlog akti, ki jih je negotova potrebni varnostni postopki potekla licenca. RCA je, glede na avstrijske tiskovne agencije APA podobne probleme. APA potrdil, da je GKB všeč RCA so predložene pritožbe. V primerjavi z ORF, za GKB tudi ne evidentirajo tovora, vendar, ki se imenuje "komercialnih razlogov." Kombinirani promet, vpliva na gospodarsko krizo.
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Bahnanbieter haben Schwierigkeiten auf slowenischen Schienen

Die österreichischen Bahnunternehmen Graz-Köflacher Bahn- und Busfahrbetrieb (GKB) und die ÖBB-Transporttochter Rail Cargo Austria (RCA) hatten bereits in der ersten Hälfte des vergangenen Jahres die Genehmigung der Aufnahme des Güterverkehrs auf dem Schienennetz Sloweniens erhalten.

Die GKB hatte den Graz-Koper-Express geplant, der vier Mal wöchentlich Güter zwischen Österreich und dem slowenischen Hafen Koper transportieren sollte. Jedoch ist dem österreichischen Unternehmen das Sicherheitszeugnis und somit die wichtigste Bedingung für die Nutzung laut Wirtschaftszeitung Finance entzogen worden. Die staatliche Agentur für Bahntransport nannte als Grund die durch die zögernden Verfahren abgelaufene nötige Sicherheitslizenz. Die RCA hatte laut der österreichischen Nachrichtenagentur APA ähnliche Probleme. APA bestätigt, dass die GKB ebenso wie die RCA Beschwerde eingereicht haben. Gegenüber dem ORF bestätigte die GKB ebenfalls den nicht aufgenommenen Güterverkehr, nannte jedoch „kommerzielle Gründe“. Der kombinierte Verkehr habe die Auswirkungen der Wirtschaftskrise zu spüren bekommen.


Foto;EuroCityCard