sobota, 9. julij 2022

[SVI-STADLER] "FLIRT AKKU"

 NADALJUJEMO, KO SE VERIŽNA MREŽA KONČA: FLIRT AKKU

Sodobnim vlakom, ki prevažajo veliko potnikov, na progah brez nadzemnih vodov ni treba uporabljati dizelskega goriva: visokozmogljive baterije lahko vlake oskrbujejo z visoko hitrostjo in zanesljivo energijo na neelektrificiranih odsekih omrežja. Stadlerjeve baterijske električne enote (BEMU) so zasnovane za neelektrificirane ali delno elektrificirane poti.



Na odsekih z nadzemnimi vodi lahko vlaki na električni pogon polnijo baterije iz odjemnikov toka in z regenerativnim zaviranjem. Kjer se kontaktna žica konča, se lahko potovanja nadaljujejo v baterijskem načinu.

FLIRT Akku, baterijska električna različica prodajne uspešnice FLIRT, izdelana leta 2017, je prvi Stadlerjev vlak na baterijski pogon.

Koncept vozila temelji na dobro uveljavljenih električnih motornih vlakih FLIRT in je zasnovan za delovanje pod nadzemnimi vodi. FLIRT Akku je enonadstropni, lahki aluminijasti vlak, ki se lahko uporablja v vlakih z dvema ali štirimi vagoni. Tako kot FLIRT ga je mogoče izdelati glede na potrebe strank in prilagoditi omrežju, v katerem bo deloval. Možna je tudi več vleka s povsem električnimi enonadstropnimi in dvonadstropnimi vozili.

Železniške rešitve za doseganje neto nič.



ZAPIRANJE VRZELI NA PROGAH BREZ VOZNE MREŽE

V mnogih državah veliki odseki železniškega omrežja niso elektrificirani. V Nemčiji je na primer približno 40 odstotkov neelektrificiranih. Osemdeset odstotkov teh poti brez nadzemnih vodov je dolgih 80 kilometrov ali manj. FLIRT Akku, ki lahko nadomesti dizelska vozila na odcepih brez nadzemnih vodov, je bil razvit za zapolnitev teh vrzeli.

Decembra 2022 je FLIRT Akku postavil svetovni rekord za najdaljšo pot z baterijsko več enoto v čistem baterijskem načinu, pri čemer je prevozil 224 kilometrov. To je uspelo kljub zimskim razmeram, snegu in temperaturam pod ničlo. Priznanje je bilo dokumentirano v Guinnessovi knjigi rekordov.

KAKO VOFLIRT AKKU PROTOTIP - SVETOVNI REKORDER PREK BATERIJSKEGA NAČINA

Leta 2017 so Stadler in TU Berlin ter EWE AG začeli raziskovalni

 Program, ki ga financira nemško zvezno ministrstvo za gospodarstvo

 In energijo. Cilj je bil razviti in preizkusiti baterijsko opremo za vlak z

 Vlakom brez emisij ogljika na neelektrificiranih progah. Čeprav

 Dizelski vlaki še danes obratujejo, se lahko v prihodnosti

 Uporabljajo okolju prijazna in energetsko učinkovita vozila. Tridelni

 Prototip lahko prevaža 310 potnikov in ima 154 sedežev. Prototip FLIRT

 Akku se uporablja za testiranje in poskusi se nadaljujejo z namenom

 Nadaljnjega razvoja tehnologije.


 VLAK Z BATERIJO?

FLIRT Akku je različica serije FLIRT na baterijski pogon, ki deluje bodisi na klasičen način z odjemnikom toka pod vozno mrežo bodisi v baterijskem načinu. Za kratke in srednje dolge vožnje se namesto vklopljenih dizelskih motorjev uporabljajo najsodobnejše pogonske baterije

TEHNIČNI PODATKI (POVPREČJE)

Doseg v baterijskem načinu

150 km

Najvišja hitrost

maks. 160 km/h

Čas polnjenja pod vozno mrežo

15 minut

Sedeži

120-180

petek, 8. julij 2022

[SLO-SŽ] Ureditev železniške postaje Zagorje

 Včeraj, 7. julija 2022 smo podpisali pogodbo za ureditev železniške postaje Zagorje. Dela bodo zajemala gradnjo dveh novih peronov z nadstrešnicami, ureditev parkirišča s P+R sistemom, postajališčem in obračališčem za avtobuse. V sklopu postaje bo zgrajen tudi nov nadhod z dvigali in stopnišči nad železniškimi tiri, ki bo omogočal potnikom, pešcem in kolesarjem varen prehod. Prav tako bodo prenovljene telekomunikacijske naprave ter vozna mreža.



torek, 5. julij 2022

[UK.EMR RAIL] Novi vlak hitachi za EMR

Gradimo našo novo floto Aurora: dokumentarni film ponuja vpogled v tekoči projekt za uvedbo novih vlakov v regijo




  • Film zajema ključne faze gradnje, ko novi vlaki dobivajo obliko v tovarni družbe Hitachi Rail v Veliki Britaniji 
  • Vključuje intervjuje z osebjem EMR in Hitachi, ki raziskuje značilnosti in prednosti flote Aurora 
  • Dokumentarec osvetljuje zapleten projekt in izziv pri izgradnji nove flote Aurora 

Železnica East Midlands Railway (EMR) je izdala dokumentarni film, ki prikazuje tekoči projekt izgradnje njene nove medmestne flote Aurora. 

Filmski ustvarjalci gredo v zakulisje tovarne družbe Hitachi Rail v Newton Aycliffu, da pokažejo, kako nastaja nova flota 33 vlakov s petimi vagoni Intercity.

Vsebuje intervjuje s Hitachijevimi inženirji, ki govorijo o procesu varjenja, sestavljanja in barvanja enot razreda 810 ter o tem, kaj jim pomeni delo na tako prestižnem projektu. 

Medtem ko osebje EMR govori o tem, kako se podjetje pripravlja na obratovanje novih vlakov – vključno z večmilijonsko novo naložbo v železniško postajo Derby's Etches Park – morebitni dom za Aurore. 

Raziskani so tudi izzivi tako obsežnega projekta in zapletenost uvedbe novih vlakov v regijo, kot tudi prednosti uporabe lokalnih dobaviteljev in nove funkcije, ki jih bodo stranke uživale, ko bodo vlaki začeli obratovati.  

Vozni park Aurora bo ponudil pomemben napredek v primerjavi z obstoječim voznim parkom, pri čemer bodo potniki imeli koristi od več sedežev in sodobne notranjosti.



Vlaki bodo vključevali tudi funkcije, za katere so potniki povedali, da jih želijo videti, vključno s klimatsko napravo, brezplačnim brezžičnim internetom povsod, vtičnicami in boljšimi zasloni z informacijami o potnikih

Rachel Turner, vodja novih vlakov pri East Midlands Railway, je dejala: "Upamo, da bodo naše stranke uživale ob gledanju tega dokumentarca, ki jasno poudarja strast, strokovno znanje in predanost ljudi, ki so sodelovali pri uvajanju naše nove flote vlakov v našo regijo."

Amy Webb, vodja programa EMR pri Hitachi Rail, je povedala: »Ta dokumentarni film iz zakulisja razkriva trud in sodelovanje, ki sta potrebna za izdelavo popolnoma novih vlakov za potnike EMR. Prav tako je fantastično, da tovarniška ekipa dobi priložnost pokazati talent in srčnost, ki sta vgrajena v Hitachijeve britanske vlake.”

ponedeljek, 4. julij 2022

[GALERIJA] Utrinek slika vlak v Dawilsh morje , Anglija , 12.del

 Nova fotoreportaža slika za utrinek slika vlak v Dawlish Morje , Anglija , 12.del























nedelja, 3. julij 2022

[GER-ODEG] Slavnostni podpis pogodbe o prometu omrežja Elbe-Spree

 30. junija 2022 je Ostdeutsche Eisenbahn (ODEG) skupaj s predstavniki zveznih dežel Mecklenburg-Predpomorjanska, Berlin, Brandenburg in Saška-Anhalt ter prometnimi organi VBB-Verkehrsverbund Berlin-Brandenburg, Nahverkehrsservice Sachsen-Anhalt in Verkehrsgesellschaft Mecklenburg-Vorpommern , podpisal prevozno pogodbo za omrežje Elbe-Spree v Brandenburgu an der Havel. V okviru slovesnosti je Siemens Mobility v Magdeburgu in Brandenburgu na Havlu predstavil enega od novih šestvagonskih vlakov Desiro HC.



VBB je bil zadolžen za vseevropski razpisni postopek v imenu dežel Mecklenburg-Predpomorjansko, Berlin, Brandenburg in Saška-Anhalt. Omrežje Elbe-Spree je razširitev obstoječega omrežja S-Bahn, katerega transportne pogodbe potečejo konec tega leta. Da bi v prihodnosti še naprej zadovoljevali naraščajoče povpraševanje po lokalnem železniškem potniškem prometu, se bo novo železniško omrežje razširilo za približno 5 milijonov vlakovnih kilometrov, kar bo zagotovilo približno 25 % več zmogljivosti kot v preteklosti. 

Od decembra 2022 bo v celotnem omrežju Elbe-Spree opravljenih približno 28 milijonov vlakovnih kilometrov, zmogljivosti, ki jih zahteva ta obseg prometa, pa bodo zagotovljene s povečanjem pogostosti storitev, zagotavljanjem daljših vlakov in gradnjo daljših peronov. Širitev omrežja bo potekala v dveh fazah: prva bo osredotočena na omrežno infrastrukturo, brez trenutne gradnje Dresdner Bahn v Berlinu. Po zagonu te stopnje, ki se bo najverjetneje začela leta 2025, bodo zagotovljene nadaljnje izboljšave za potnike v omrežju.  

Na razpisu je sodeloval tudi ODEG, ki sta mu bila v začetku leta 2019 dodeljena sklopa 1 in 4. Ko se bodo dejavnosti začele 11. decembra letos, se bo sedanjih 13 milijonov vlakovnih kilometrov povečalo na več kot 18 milijonov, s čimer se bo poslovanje povečalo za 50 %. Dolžina nove pogodbe je 12 let. Ta nova širitev omrežja bo ustvarila skupno 250 novih in varnih delovnih mest za največjo zasebno železnico v vzhodni Nemčiji.

S spremembo voznega reda leta 2023 bodo vlaki ODEG na progi RE1 vozili z največjo frekvenco: trikrat na uro med prometnimi konicami med (Magdeburg) – Brandenburg an der Havel in Frankfurt (Oder) – Eisenhüttenstadt – (Cottbus). Vse skupaj bo pomenilo absolutno zmago za regijo v smislu mobilnosti, zaščite podnebja in delovnih mest. V primerjavi s trenutnim voznim redom dveh vlakov na uro na RE1 bo zmogljivost na progi v prometnih konicah povečana do 70 %.

Dobava 21 šestvagonskih in dveh štirivagonskih Desiro HC EMU naj bi se začela poleti 2022. Začetek obratovanja je načrtovan za spremembo voznega reda decembra 2022. Vlake izdelujejo v tovarni Siemens Krefeld.

sobota, 2. julij 2022

Alstom dokončal prenos prispevka BT k družini V300 ZEFIRO na Hitachi Rail

 1. julija 2022 je Alstom objavil, da je sklenil prenos poslovnih dejavnosti, povezanih s prispevkom Bombardier Transportation k zelo hitremu vlaku V300 ZEFIRO, na Hitachi Rail. Transakcija je del zavez Alstoma Evropski komisiji v zvezi z Alstomovim prevzemom družbe Bombardier Transportation.



Alstom bo še naprej spoštoval svoje obveznosti v okviru obstoječih naročil za železniški vozni park pri družbah Trenitalia in ILSA, da bi zagotovil nemoten prehod. Transakcija je v skladu z vsemi veljavnimi družbenimi procesi in posvetovanji s predstavniškimi organi zaposlenih ter je bila predmet regulatornih odobritev.

petek, 1. julij 2022

[GALERIJA] Utrinek slika vlak v Dawilsh morje , Anglija , 11.del

  Nova fotoreportaža slika za utrinek slika vlak v Dawlish Morje , Anglija , 11.del